گردشگری و توریسم

واعظی: مدرس خیابانی دربخش بازرگانی وصنعت صاحب تجربه و تخصص است

«محمود واعظی» در این پیام توییتری افزود: امیدوارم نمایندگان عزیز مجلس فردا با رای بالا،  ایشان را تایید کنند تا بتواند با قوت و انگیزه، وزارتخانه بزرگ و مهم صنعت، معدن و تجارت را اداره کند.

رییس دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران توضیح داد که  جوان، پرکار و سلامت بودن از ویژگی‌های مهم مهندس مدرس خیابانی است.

 پیشتر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران نیز با انتشار بیانیه ای حمایت خود از  حسین مدرس خیابانی برای تصدی مسئولیت وزارت صمت را اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است که بیست و دوم مرداد ماه هزار و سیصد و نود و نه روز مهم و سرنوشت سازی برای صنعت، معدن و تجارت ایران است. روزی که قرار است مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین وزارتخانه های کشور را پس از حدود سه ماه از اداره بدون وزیر رهایی بخشد.

 تقارن این مهم با روز ملی تشکل ها در تقویم جمهوری اسلامی ایران را به فال نیک گرفته و بدینوسیله حمایت خود از مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را اعلام می داریم. ایشان به گواه قاطبه فعالان صنعت، معدن و تجارت کشور مدیری متعهد، پاکدست و آشنا به پیچیدگی های تولید و تجارت است.

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با ارج نهادن به نقش ویژه مجلس شورای اسلامی از نمایندگان شریف ملت تقاضا دارد با رأی اعتماد به مدرس خیابانی، تعامل مجلس و دولت در جهت تأمین منافع ملت را به منصه ظهور رسانند.