گردشگری و توریسم

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان درگذشت حمیدالله سردارزهی را تسلیت گفت

به گزارش ایرنا در پیام حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی که نسخه‌ای از آن روز سه‌شنبه به ایرنا نمابر شده آمده است: خبر تاسف‌انگیز درگذشت مرحوم مغفور جناب حاج حمیدالله سردارزهی از سران، معتمدین و ریش‌سفیدان قبایل و طوایف سیستان‌وبلوچستان و چهره شاخص و تاثیرگذار در حوزه جنوب استان، موجب تألم و تأثر شد.
ایشان انسانی معتمد، خیرخواه، روشن‌فکر، از چهره‌های تقریبی وخدمت‌گزار و پیگیر مشکلات مردم استان بود که در دوران حیات برای ایجاد صلح و امنیت، تلاش فراوانی کردند. بدون تردید فقدان آن شخصیت برجسته، ضایعه‌ای سنگین و ناگوار برای مردم آن منطقه خواهد بود.
اینجانب با نهایت تاسف این مصیبت را به فرزندان و خانواده داغدار آن مرحوم و جناب آقای معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، دشتیاری، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی، طوایف سردارزهی، جدگال، بلیده، بارک‌زهی و مردم شریف منطقه بلوچستان و دوستداران ایشان تسلیت عرض کرده و از درگاه احدیت برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

به گزارش ایرنا حمیدالله سردارزهی از معتمدان برجسته و خوش نام چابهار بر اثر ویروس کرونا و تحمل ۲ ماه رنج و سختی درگذشت.

سردارزهی از معتمدان شاخص وفردی صلح جو، همراه و همگام با مردم و نظام و پیگیر مطالبات و مشکلات مردم بود و نقش مهمی در اتحاد و برابری و برقراری صلح و دوستی در میان اقوام و وطوایف جنوب سیستان وبلوچستان و منطقه بلوچستان پاکستان داشت.

وی در شهرستان چابهار و دشتیاری از نفوذ بالایی در میان مردم برخوردار بود و همواره در جذب و مشارکت قشرهای مختلف در عرصه های اجتماعی و سیاسی بویژه انتخابات نقش مهمی داشت.