گردشگری و توریسم

امام جمعه میاندوآب: ایجاد زیرساخت‌ حمایتی و رفاهی برای خبرنگاران ضروری است

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران میاندوآب‌ به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگار باید آزاداندیش بوده و وابستگی سیاسی و حزبی نداشته باشد و باید امکانات اولیه همچون بیمه و منابع مالی مناسب برای این قشر فراهم شود.

وی با قدردانی از اصحاب رسانه میاندوآب در پوشش مطلوب و در خور شأن اخبار این شهرستان اضافه کرد: انتظار می‌رود خبرنگاران در همه جلسه‌ها حضور داشته باشند تا عملکرد نهادها به سمع و نظر مردم برسد.

امام جمعه میاندوآب بیان کرد: همچنین با حضور مسوولان و خبرنگاران در جلسه‌ای خصوصی مطالبه‌ این قشر به عنوان نماینده مردم بیان و پیشنهادهای لازم در راستای اهداف توسعه ای شهرستان ارایه شود.


حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه خبرنگاران روحیه مطالبه گری خود را باید تقویت کنند، گفت: اگر از مسوولی انتقاد یا مطالبه گری نشود، شاید احساس کند که کارها به نحو مطلوب پیش می‌رود در حالی که ضعف در همه جا و در همه انسان‌ها وجود دارد که با مطالبه گری و ارایه تذکر برطرف و نقاط ضعف به قوت تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران زبان گویای مسوولان از نظر تبیین عملکرد آنان باشند، اظهار داشت: در طول ۴۰ سال عمر انقلاب برای این کشور زحمت های زیادی کشیده شده و نباید خدمات نظام سیاه‌نمایی شود.

در پایان این مراسم، به صورت مشترک و با همکاری فرمانداری، اداره‌های صنعت، معدن و تجارت و فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگاران تجلیل شد.


در میاندوآب نمایندگی ۲ خبرگزاری شامل صدا و سیما و جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، پنج هفته‌نامه شامل “قلعه”، “گشایش”، “یاشایش”، “صدای دیگر” و “طرز” و ۲ پایگاه خبری و تحلیلی از جمله “زرین‌خبر” و “میاندوآب‌ پرس” فعالیت دارند.