گردشگری و توریسم

«گواردیولای» وطنی تنها میزبان موفق

به گزارش ایرنا، هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر در حالی به پایان رسید که از هشت بازی برگزار شده تنها یک مسابقه با برتری تیم میزبان به اتمام رسید و آن تیم پیکان بود که معمولا هواداری در بازی‌های قبل از کرونا هم نداشت.

در این هفته پیکان در ورزشگاه شهدیا شهرقدس با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود صنعت نفت آبادان گذشت و به سه امتیاز حساس رسید اما دیگر تیم های میزبان به توفیقی نرسیدند و سه میمهمان برنده شدند.

نساجی در اصفهان با یک گل از سد سپاهان گذشت. ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی دست به کار بزرگی زد و با یک گل پرسپولیس را شکست داد و در نهایت تیم گل گهر سیرجان با نتیجه پرگل سه بر ۲ از سد نفت مسجدسلیمان عبور کرد تا بقای خود را تا حد زیادی قطعی کند.

در چهار دیدار هم بازی‌ها با نتیجه مساوی به اتمام رسید. فولاد-سایپا و شاهین-تراکتور به تساوی بدون گل رضایت دادند. شهرخودرو  در ورزشگاه امام رضا مقابل استقلال به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کرد و ماشین‌سازی نیز در تبریز و ستادیوم بنیان دیزل در برابر میهمان خود پارس جنوبی جم  با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد.

باید دید این ناکامی تیم‌های میزبان به نبود تماشاگران بستگی دارد یا از روی اتفاق این نتایج به دست آمده و یا دلیل دیگری را داشته است.