گردشگری و توریسم

۷۰ بیمار کرونایی در البرز بستری شدند

به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی البرز، دکتر حسین کریم افزود: در زمان حاضر ۵۲۸ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان های استان البرز بستری هستند.

وی بیان داشت : مجموع کل  موارد بستری شامل  قطعی ، محتمل و مشکوک  از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز به ۱۳ هزارو ۴۰۸ نفر  رسیده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۳۲ نفر مورد قطعی مثبت  تشخیص داده شده است. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۸۸ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۷۰ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

دکتر کریم با اشاره به اینکه تعداد ۱۲۲ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن ۵۰ سال هستند تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شده  بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به  ۱۳۶ نفر رسید. 

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار مبتلا به کووید- ۱۹  در البرزجان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری  در استان به  ۷۹۷ نفر رسید .

کریم تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۲ هزار و ۶۸ نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده اند که ۳۴ نفر آنان مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

استان البرز در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.