گردشگری و توریسم

محمدخانی: پرسپولیس از الان باید به فکر موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا باشد

ناصر محمدخانی بامداد شنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد شکست یک بر صفر پرسپولیس در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی بدی را شاهد نبودیم اما انتظار ما از تیم قهرمان، خیلی بیشتر از این‌هاست. باید تیم، لیگ را با حداکثر امتیاز و بازی‌های زیبا به اتمام برساند.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان پرسپولیس با توجه به قطعی شدن قهرمانی انگیزه لازم را نداشتند، افزود: هوادار از پرسپولیس برد می‌خواهد. حتی در بازی‌های دوستانه هم کسی دوست ندارد شکست تیمش را ببیند. دوست داشتیم با یک پیروزی به استقبال جشن قهرمانی برویم اما این گونه نشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: تیم نباید به مسابقات باقی مانده از لیگ به چشم دیدارهای تشریفاتی نگاه کند و به نظر من دیدارهای باقی مانده نقش ویژه‌ای در آماده سازی تیم در راه لیگ قهرمانان آسیا ایفا می‌کند. پرسپولیس باید فرم خوبش را تا لیگ قهرمانان حفظ کند و در بهترین شرایط، هم از نظر بدنی و هم از نظر روحی و روانی پای به این مسابقات بگذارد.

وی تأکید کرد: موفقیت در آسیا کار سختی است اما وقتی می‌بینیم بازیکنان ما این پتانسیل را دارند که با این قاطعیت در لیگ ایران قهرمان شوند، دیگر باید نیم نگاهی به مسابقات آسیایی هم داشته باشیم.

محمدخانی گفت: پرسپولیس نیاز به تقویت دارد. باید شاکله تیم حفظ شود و با اضافه شدن چند بازیکن دیگر با قدرت پای به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بگذاریم.

وی در مورد ناراحتی برخی بازیکنان تیم از شرایط پرسپولیس اضافه کرد: این وظیفه مدیریت است که مشکلات را برطرف کند و دغدغه تمام نفرات تیم را برطرف کند. بازیکنان وظیفه‌شان را انجام دادند و تیم را قهرمان کردند و الان دیگر وقت آن رسیده تا مدیریت باشگاه دست به کار شود.

محمدخانی اضافه کرد: در زمان حاضر، آینده خیلی از بازیکنان تیم در پرسپولیس در ابهام است و هواداران نگران هستند. بازیکنان زحمت کشیدند و باید حقشان را بگیرند اما هنوز در این مسائل مشکلاتی وجود دارد. امیدوارم این نگرانی هم حل شود تا تیم در شرایط بهتری کارش را ادامه دهد.