گردشگری و توریسم, گردشگری ورزشی

پیروانی: ورزشگاه آزادی به قهرمانی پرسپولیس عادت کرده است

افشین پیروانی بعد از دیدار پرسپولیس و ذوب آهن که با شکست یک بر صفر سرخپوشان همراه بود، اظهار داشت: به هواداران و باشگاه پرسپولیس به خاطر کسب چهارمین قهرمانی متوالی تبریک می‌گویم. کسب این قهرمانی خیلی سخت بود اما با تلاش بازیکنان توانستیم به هدفمان برسیم. ما می‌خواستیم که این جام قهرمانی در هفته پایانی بازی‌های لیگ به ما اهدا شود اما به خاطر نزدیک شدن به ایام محرم این اتفاق امروز رخ داد.

وی افزود: این که بخواهیم روحیه و انگیزه تیم قهرمان را حفظ کنیم خیلی سخت است اما کسب چهارمین قهرمانی متوالی اتفاق بسیار بزرگی بود. البته به یحیی گل‌محمدی فرزند پرسپولیس هم تبریک می‌گویم که توانست این قهرمانی چهارم را کسب کند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: قهرمان شدن ساده نیست و نیاز به تلاش زیادی دارد. در شرایط سختی هم قرار داشتیم و هر روز منتظر بودیم تا خبر بدی بشنویم. هر روز اعضای تیم از من سوال می‌کردند که چه اتفاقی در انتظار پرسپولیس است و منتظر کسر امتیاز و جریمه بودند. مدیران قبلی باید عملکرد بهتری از خود به جای می‌گذاشتند.

پیروانی خاطرنشان کرد: فصل آینده می‌دانیم که کار سختی پیش رو داریم اما باید همین روند حفظ شود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جشن قهرمانی این تیم گفت: ورزشگاه آزادی دیگر به قهرمانی پرسپولیس عادت کرده است. ما امروز برای چهارمین بار متوالی این جام را بالا می‌بریم.

پیروانی در خصوص ناراحتی نوراللهی و اعتراض او به شرایط پرسپولیس عنوان کرد: آرامش برای هر قهرمانی مهمترین رکن است. وقتی دغدغه نباشد، انگیزه هم می آید. مطمئنا باید فضایی به وجود بیاید که همه رو به جلو حرکت کنند. باید به هواداران تبریک بگویم و یک کری هم بخوانم. استادیوم آزادی به قهرمانی پرسپولیس عادت کرده و برای چهارمین بار جام را در این ورزشگاه بالا بردیم.

وی تاکید کرد: پیش از این عده‌ای تلاش کردند که لیگ برگزار نشود اما ما از ابتدا مخالف لغو بازی‌ها بودیم و در نهایت هم قهرمان شدیم. این قهرمانی را هم به هوادارانمان تقدیم می‌کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت طلب برانکو اضافه کرد: اینطور که شنیدیم پنجره بسته نمی‌شود و امتیازی هم کسر نمی‌شود اما ظاهرا بخشی از طلب برانکو پرداخت شده است . همه برای حل مشکلات باید کنار همدیگر باشیم و حتی اگر نیاز باشد از هواداران هم کمک خواهیم گرفت تا کلاس پرسپولیس حفظ شود.

وی در پایان گفت: پیراهن و مدال قهرمانی علیرضا بیرانوند نزد ما امانت است و به زودی به او تحویل خواهیم داد.