گردشگری و توریسم

خبرنگاران ایرنا زنجان، مقام‌های برتر جشنواره رسانه‌ای ابوذر را کسب کردند

به دلیل شیوع ویروس کرونا و جهت حفظ سلامتی افراد، اختتامیه جشنواره ابوذر با قدردانی از رتبه‌های اول بخش‌های مختلف در برنامه زنده گئجه‌لر شبکه استانی سیمای مرکز زنجان برگزار شد.
بر این اساس در بخش خبر، حسن اکبری و بهنام آقاجانلو از خبرگزاری ایرنا و فرید حائری از خبرگزاری تسنیم به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش مصاحبه، فائزه تقی‌لو از نشریه ندای شهروند رتبه اول را کسب کرد و زهرا مقدم از خبرگزاری بازار و علی الماسی از پایگاه خبری موج رسا به طور مشترک دوم شدند و ملکناز نجفی از پایگاه خبری موج رسا سوم شد.
در بخش یادداشت، پوریا محمدبیگی از روزنامه ندای ابهر حائز رتبه اول شد و فرحناز فتحی از نشریه آوای میهن و صغری محمدی از نشریه وزین زنجان به صورت مشترک دوم شدند و مرتضی صارمی رتبه سوم را کسب کرد.
در بخش گزارش نیز  قنبر رسولی از خبرگزاری فارس، اول شد و خانم‌ها زهرا احمدی از روزنامه صدای زنجان و آذر عباسی از نشریه موج بیداری به طور مشترک به مقام دوم و لیلا محمدی از روزنامه صدای زنجان و رقیه الماسی از قدس آنلاین نیز به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.
در بخش تیتر، زهرا فتحی از خبرگزاری ایسنا، زهره میرعیسی‌خانی از روزنامه صدای زنجان و فوزیه مهدیون از روزنامه زنگان امروز به ترتیب اول تا سوم شدند.
در بخش عکس نیز احسان تقی‌بیگلو از خبرگزاری ایسنا مقام اول را کسب کرد و امیرحسین ناسوتی از خبرگزاری فارس و مهدی الماسی از خبرگزاری مهر به ترتیب دوم و سوم شدند.
در بخش چندرسانه‌ای، مجید اردا از پایگاه خبری موج رسا حائز رتبه اول، رضا علیزاده و مریم محمدی از خبرگزاری صداوسیما به طور مشترک رتبه دوم و رباب ناطقی از خبرگزاری صداوسیما سوم شدند.
عبدالله جعفری رییس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه در مجموع ۵۳۲ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، گفت: ۲۶ نفر، حائز رتبه‌های برتر شدند.
وی اظهار داشت: در بخش کاریکاتور، هیچ اثری از دید داوران، حائز رتبه برتر نشد و در بخش مقاله نیز اثری به دبیرخانه واصل نشده بود.
جعفری خاطرنشان کرد: برگزیدگان بخش‌های ویژه و موضوعی جشنواره نیز در ماه‌های آینده اعلام خواهد شد.
در ادامه این برنامه که با حضور مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) و مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان حضور داشتند از پوستر هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان رونمایی شد.