گردشگری و توریسم

دستگیری وکیل قلابی در گرگان و چند خبر کوتاه از گلستان

فرمانده سپاه گرگان گفت: در روز عید غدیر و به نیت ۱۴ معصوم ۱۴ هزار وعده غذای گرم طبخ و بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

**

مدیرکل بنیاد شهید گلستان از احداث ۳۵۰ واحد مسکونی برای ایثارگران استان خبر داد.

**

سرپرست فرمانداری بندرترکمن گفت: همزمان با هفته دولت، ۳۹ پروژه عمرانی و اقتصادی و اشتغالزا در این شهرستان افتتاح شده و یا عملیات ساخت آن ها آغاز می شود.

**
معاون میراث فرهنگی گلستان از اجرای برنامه های دوره ای چنگ نوازی در بناهای تاریخی کشور با “زیست موسیقی در تاریخ و بناهای تاریخی” در آثار تاریخی جهانی و ملی استان خبر داد و گفت: این برنامه در محوطه میراث جهانی گنبدکاووس و خانه تقوی در بافت تاریخی گرگان اجرا شد.

**

مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت : درآمدهای مالیاتی این استان به دلیل کشاورزی و غیرصنعتی بودن ضعیف بوده و ۰.۴ درصد از کل مالیات کشور را تشکیل می دهد.

**

بازرس جامعه هتلداران گلستان گفت: ضریب اشغال هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان که پیش از شیوع کرونا حدود ۶۰ درصد بود به کمتر از ۵ درصد کاهش یافت.

**

معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل بیمه سلامت گلستان گفت : بیمه سلامت سالانه بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در استان یارانه پرداخت می کند.

**

رییس دادگستری گلستان از دستگیری وکیل قلابی در استان خبر داد و گفت : این فرد با سوء استفاده از تشابه فامیلی با چند وکیل استان، وکالت نامه جعلی به افراد ارائه می داد و از این طریق از ۵۰ نفر کلاهبرداری کرد.