گردشگری و توریسم

مهرداد محمدی: سن‌اتین من را می‌خواهد/ میلاد از لیدز پیشنهاد جدی دارد

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد محمدی در گفت‌وگویی تلویزیونی در مورد فصلی که در ترکیب تیم آوس پرتغال پشت سر گذاشت، گفت: فصل خوبی را پشت سر گذاشتم و توانستم موفق عمل کنم اما شرایط تیم ما چندان خوب نبود. در نیم فصل خیلی از بازیکنان تیم را به خاطر مشکلات مالی ترک کردند و مجبور شدند از تیم امید بازیکن بیاورند. من پولم را گرفتم اما هنوز حقوق آخرم را ندادند و می‌توانم این تیم را ترک کنم.

وی افزود: به پرسپولیس نزدیک بودم اما پرسپولیس بازیکن دیگری را گرفت و دیگر به من زنگ نزد اما انتخاب خوبی کردم و به سپاهان رفتم. در خانواده استقلالی نداریم و همه پرسپولیسی هستند.

مدافع اسبق تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: در اولین تمرین کنار پسر زیدان بازی کردم اما او نیم فصل تیم را ترک کرد.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه تیمم سقوط کرد، پیشنهادات خوبی دارم. سن‌اتین خواهان  من است و امیدوارم بتوانم به این تیم بروم.

وی در مورد شرایط میلاد محمدی برادرش هم گفت: میلاد پیشنهاد جدی و خوبی از لیدز دارد. امیدوارم خنت بلژیک به او رضایتنامه بدهد تا بتواند به این تیم در لیگ جزیره برود.

محمدی اضافه کرد: ابتدا در آوس هافبک راست بازی کردم. شرایط برای من خیلی  سخت بود. از مربی خواستم من را به عنوان مهاجم تست کند و در این پست مورد قبول قرار گرفتم. در بازی‌های اول هم توانستم گل بزنم و اعتماد مربی را جلب کنم.

وی اضافه کرد: از پرتغال و قطر پیشنهادات خوبی دارم اما دوست دارم در اروپا بمانم. معلوم نیست تکلیفشان چه می‌شود. باید ببینیم که شرایط قراردادم با آوس چه می‌شود. ممکن است این تیم منحل شود.

وی خاطرنشان کرد: در طول فصل ۶ بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدم. دوست دارم یک قهرمانی هم به ویترین افتخاراتم اضافه شود.

محمدی تاکید کرد: در دو هفته آتی تکلیفم مشخص می‌شود و دوست دارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد دل مردم ایران را شاد کنم.

محمدی تصریح کرد: حس و حال خوبی داشتم که به تیم ملی رفتم و مقابل کامبوج هم اولین گل ملی‌ام را زدم.

وی اضافه کرد: اگر دعوت شوم تلاش می‌کنم بتوانم دل مردم را شاد کنم اگر هم دعوت نشوم برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کنم. اگر به جام جهانی برویم برای بازیکنان ایرانی اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.