گردشگری و توریسم

مدیرعامل: داوطلبان هلال احمر کرمان ۶۰ هزار سی‌سی خون اهدا کردند

رضا فلاح شامگاه یکشنبه در جمع رسانه‌ها با اشاره به اهمیت ترویج و گسترش فرهنگ اهدای خون افزود: با توجه به اینکه اهدای خون ارتقای سلامت فردی را به دنبال دارد اما هدف اهداکنندگان فقط حفظ سلامت فردی نیست، بلکه کمک به همنوع از انگیزه های مهم مشارکت در این امر خداپسندانه است. 

وی افزود: شاید فرد اهدا کننده هرگز گیرنده خون خود را نبیند و نشناسند و این بالاترین مرتبه ایثار و از خودگذشتگی است که فردی خون بدن خویش که مایه حیات و بقای وی است را بدون هیچ گونه چشم داشتی به همنوع خود هدیه می کند. 

وی ضمن گرامیداشت روز ملی اهدای خون خاطرنشان کرد: اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر شهرستان های رفسنجان، بردسیر و کرمان به همین مناسبت ۶۰ هزار سی سی خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند. 

اهدای بیش از ۳۵ واحد خون توسط اعضای جوانان شهرستان رفسنجان

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان نیز گفت: اهداکنندگان خون سرمایه های گرانقدری هستند بدون هیچ چشم داشتی خون خود را به بیماران نیازمند اهدا می کنند. 

حسن امینی رنجبر در خصوص ضرورت اهدای خون افزود: خون سالم، نجات دهنده زندگی است و همه روزه در سراسر جهان بسیاری از افراد به خون و فرآورده‌های خونی نیاز دارند.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت روز ملی اهدای خون اعضای جوانان هلال احمر رفسنجان با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان بیش از ۳۵ واحد خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

اهدای خون اعضای داوطلب خانه هلال روستاهای لاله زار و گلزار

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بردسیر از اهدای خون توسط ۸۵ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان خانه های هلال روستاهای لاله زار و گلزار خبر داد و گفت: فرهنگ و ترویج اهدای خون در روستاها توسط خانه های هلال بسیار موثر است. 

حسین نامجو گفت: با استقرار تیم سیارانتقال خون استان کرمان در محل خانه های هلال لاله زار و گلزار بیش از ۳۸ هزار سی سی خون خود را برای نجات جان بیماران نیازمند اهداء کردند. 

وی با اشاره به پویش قرار مهربانی توسط اعضای جوانان خانه های هلال روستاهای لاله زار و گلزار افزود: اعضای جوانان با تحقق و گسترش “شعار اهدای خون هدیه‌ای برای نجات جان انسان‌ها” در این امر خداپسندانه شرکت کردند. 

تجلیل از پرسنل پایگاه انتقال خون شهرستان کرمان 
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان بیان کرد: اعضای کانون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان به مناسبت روز ملی اهدای خون با شاخه گل از زحمات کادر و پرسنل پایگاه انتقال خون شهرستان تشکر و قدردانی کردند. 

هادی سلطانی با اشاره به استقبال کانون های دانشجویی این جمعیت از اجرای پویش قرار مهربانی افزود: اعضای کانون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیز با اهدای خون به یاری بیمارن نیازمند شتافتند. 

وی خاطرنشان کرد: جمعی از اعضای کانون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان برای ابراز همدردی با بیماران سرطانی نیز موی سر خود را تراشیدند.