گردشگری و توریسم

سرمربی آوالان: کسی سراغی از تیم نمی‌گیرد

حمید امامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به باخت سه بر صفر این تیم در بازی مقابل اترک خراسان در هفته گذشته اظهار داشت: رها شدن تیم آوالان در پنج ماه گذشته موجب توقف تمرینات تیم شد و تنها برای اینکه حذف نشویم بدون تمرین و آمادگی در بازی اخیر حضور پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه مطالبات بازیکنان تاکنون پرداخت نشده و با وعده پرداخت آن بازیکنان در بازی اخیر جمع شدند، افزود: بازی مقابل اترک خراسان را با هزینه‌ شخصی خود انجام دادیم بطوریکه حتی یک بطری آب هم برای ما تامین نشد و برای آمدن به محل مسابقه (سنندج) از خودروی شخصی و کرایه استفاده کردیم.  

امامی با اشاره به اینکه برخی بازیکنان تیم در بازی اخیر حضور نداشتند، اضافه کرد: یکی از بازیکنان ما از تهران مستقیم به سنندج آمد که لباس نداشت و با عجله از کامیاران لباس برای او تهیه و ارسال شد تا بتواند،  بازی کند.

وی یادآور شد: به دلیل همین مشکلات بازی بعدی را مقابل تیم شهرداری آستارا در این شهر نمی توانیم حاضر ‌شویم اما بازی مقابل تیم همدان را چون نزدیکتر است در هفته بعد حضور خواهیم داشت و با توجه به اینکه می‌توانیم یک بازی حضور پیدا نکنیم، خطر حذف تیم هم وجود ندارد.

سرمربی تیم آوالان کامیاران گفت: با حضور بدون تمرین و آمادگی در بازی اخیر اعتبار مربیگری و حرفه‌ای خود و تیم را زیر سوال بردیم اما برای جلوگیری از حذف تیم همه حرف و حدیث‌ها را به جان خریدیم.

وی اظهار داشت: شب قبل از بازی، جلسه‌ای برای جمع کردن تیم برگزار شد البته حضور ما در بازی اخیر لیگ دسته دوم شبیه به بازی در جام محلات بدون آمادگی جسمانی و امکانات بود.

امامی اضافه کرد: حامی و مالک تیم وظایفی برعهده دارد اما وقتی مسوولی قولی می‌دهد و تیم روی آن قول حساب می‌کند نمی‌توان فقط حامی آوالان را مقصر دانست.

وی افزود: به آقای فروردینی حامی تیم گفته بودند ۳۰ درصد هزینه‌های تیم را پرداخت می‌کنند که حدود ۳۰۰ میلیون تومان می‌شود او هم بر روی این حمایت حساب باز کرد اما تاکنون ریالی در این خصوص پرداخت نشده است.

امامی یادآور شد: نباید تیم به مقطعی و شرایطی برسد که در حال جان دادن باشد بعد بر سر جنازه آن حاضر شوند که زنده‌اش کنند چون آن زمان دیگر دیر است و فایده ای ندارد.

وی با بیان اینکه هیات مدیره و حامی تیم با هم ارتباطی ندارند و با این اختلافات تیم با مشکلات جدی مواجه ‌شد،  اضافه کرد: مسوولین موظف‌اند پیگیر وضعیت تیم آوالان باشند و ما با این شرایط نمی توانیم برای سال آینده ادامه دهیم.

سرمربی تیم آوالان با اشاره به اهمیت لیگ دسته دوم فوتبال گفت: قرار نیست چون تیم آوالان به دسته یک صعود نمی‌کند رهایش کرد چون ماندن در دسته دوم هم اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: بچه‌ها با این شرایط روحیه خود را از دست داده‌اند اما با همه این مشکلات تمرینات را شروع و به سهم خود تلاش می‌کنیم تا آبروی تیم و استان را در لیگ دسته ۲ حفظ کنیم.