گردشگری و توریسم

استاندار خراسان جنوبی از شهر آیسک سرایان بازدید کرد

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، این سفر با هدف بازدید میدانی از وضعیت موجود شهر، اطلاع از مشکلات شهری و بررسی روند اجرای پروژه‌های در دست اقدام انجام شد.

محمدصادق معتمدیان در جریان این حضور، از پروژه در حال احداث پارک شهر، استخر ذخیره آب شهرداری، وضعیت بافت قدیمی، پارک جنگلی، مرکز جامع سلامت، منطقه کارگاهی، کمپ گردشگری و پل زیرگذر کمربندی و ورودی‌های شهر آیسک بازدید کرد.

گفت و گو با جمعی از مردم در خصوص مسایل و مشکلات موجود از دیگر برنامه‌های استاندار در این سفر بود.

همچنین با حضور فرماندار سرایان، امام جمعه، بخشدار و تمامی مدیران شهر در یک نشست مشورتی، برنامه‌ریزی برای رفع بخشی از مشکلات نیز در ادامه این سفر رقم خورد.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفر به شهرستان سرایان به صورت سرزده به آبادی کوثر در بخش آیسک رفت و با حضور در جمع مردم از مسایل و مشکلات موجود مطلع شد و بعد از شنیدن صحبت‌‎های مردم، پیگیری موارد مطرح شده را به فرماندار سرایان ابلاغ کرد.

وی از مدیرانی که وی را در این سفر همراهی می‌کردند، خواست رفع موارد عنوان شده از سوی مردم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

همچنین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، پورعیسی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، یوسفی مدیرکل حوزه استاندار، نوری زاده مدیرکل دفتر فنی استانداری، داعی مدیرکل راه و شهرسازی و آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم استاندار خراسان جنوبی را در این سفر همراهی کردند.

شهر سرایان مرکز این شهرستان در ۱۶۰ کیلومتری بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.