گردشگری و توریسم

۱۳ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد 

قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پرداخت این میزان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد بوده است. 

وی افزود: ۲ هزار و ۲۲۰ نفر از نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد این میزان تسهیلات را  دریافت کرده اند. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تسهیلات پرداختی به نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام  خمینی (ره) این استان در زمینه کارگشایی، اشتغال، خودکفایی و ودیعه مسکن بوده است. 

مبشری عنوان کرد: پرداخت تسهیلات قرض ‌الحسنه به نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در  طول سال مربوط به حوزه های درمان، تحصیل و معـیشت است. 

وی ابراز داشت: این امر سبب حفظ عزت ‌نفس و کرامت انسانی و افزایش امنیت روانی نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام  خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد می شود. 

مبشری گفت: صندوق قرض‌ الحسنه امداد ولایت کشور و کهگیلویه و بویراحمد با هدف گسترش روزافزون فرهنگ یاری ‌رساندن به نیازمندان و گره‌ گشایی از مسائل و مشکلات آنان تأسیس و راه اندازی شده است. 

افزون بر ۴۳ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.