گردشگری و توریسم

محدودیت زمین برای اجرای پروژه های عمرانی درحاشیه کرج

 اکبر سلیم نژاد شامگاه روز شنبه در آیین بهره برداری از پارک هاشمی در بلوار ولیعصر (عج) اکبر آباد مهرشهر کرج بیان داشت:  در عین حال مدیریت شهری کرج به دنبال اجرای هر چه بیشتر پروژه ها در مناطق محروم شهری است.

وی  گفت:  برخی مالکان در سطح این مناطق زمین های بزرگ را در قطعات کوچکتر حدود ۶۰ متری تقسیم بندی کرده و به صورت قولنامه ای زمین ها را می فروشند بدون اینکه حتی بخشی از آن به سرانه های شهری اختصاص داده شود.

رییس شورای شهر کرج با بیان اینکه متاسفانه برخی از این املاک قولنامه ای شبانه ساخته شده و مردم در این خانه ها ساکن می شوند، افزود: در چنین شرایطی طبیعی است که زیرساخت های شهری و خدماتی کافی برای شهروندان‌ در این مناطق فراهم نباشد.

مشکل فاضلاب محلات محروم مهرشهر مرتفع می شود

علی اصغر کمالی زاده  شهردار کرج در آیین بهره برداری  از پارک هاشمی منطقه اکبرآباد مهر شهر  با بیان اینکه هشتمین شنبه جهادی را پشت سرگذاشته ایم، اظهار داشت: مشکل فاضلاب های جاری در سطح محلات مهر شهر را مرتفع خواهیم کرد.

وی بیان داشت: تلاش ها براین است تا با اجرای شبکه شهری فاضلاب ، آلودگی های زیست محیطی در منطقه مهر شهر کرج برطرف شود.

کمالی زاده با اشاره به محرومیت برخی محله های مهرشهر کرج گفت : احداث پارک ۲ هکتاری هاشمی در راستای محرومیت زدایی در منطقه اکبرآباد اجرا شد.

وی افزود: این پارک در مدت زمان حدود ۲ سال به سرانجام رسیده است.

شهردار کرج با تاکید بر اینکه پیگیری موضوع انتقال بهداشتی فاضلاب در این محدوده هستیم، افزود: هدف ما این است تا شبکه فاضلاب در این نقطه شهری و محلات مجاور آن به سرانجام برسد.

وی بیان داشت: برنامه های شهرداری کرج در برهه ای در حال تحقق یافتن است که به لحاظ اقتصادی با چالش های جدی روبرو هستیم.

به گفته کمالی زاده عدم توقف پروژه های شهری کرج در شرایط سخت اقتصادی کنونی نشان از عزم شورا و شهرداری برای خدمت رسانی مطلوب به شهر و شهروندان دارد.