گردشگری و توریسم

پیروزی ارزشمند داماش برابر نیروی زمینی تهران

تیم فوتبال داماش گیلانیان شنبه شب در هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، در یک دیدار حساس با نتیجه دو بر یک برابر تیم فوتبال نیروی زمینی تهران به برتری دست یافت تا از تیم های انتهای جدول جدا شود.

این مسابقه، در ورزشگاه سردارجنگل رشت و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

این بازی با حملات تیم داماش گیلانیان آغاز و سرانجام این تیم در دقیقه ۱۱ به گل برتری دست یافت که محمد غلامی مهاجم با تجربه این تیم موفق شد دروازه تیم نیروی زمینی را باز کند تا شادی را به اردوی داماشی ها به ارمغان بیاورد.

اما در ادامه نیمه اول، تیم نیروی زمینی تهران به گل مساوی دست یافت و بهرام احمدی بازیکن این تیم توانست در دقیقه ۲۹ تنها گل تیمش را به ثمر برساند تا نیمه اول این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

با شروع نیمه دوم نیز، داماشی ها همچنان تیم برتر میدان بودند و حملات متعددی را انجام دادند تا اینکه میعاد یزدانی بازیکن تعویضی و تازه به میدان آمده این تیم در دقیقه ۶۸ دومین گل داماش را به ثمر رساند تا این تیم با همین گل پیروز این میدان باشد و سه امتیاز حساس این دیدار را کسب کند.

قضاوت این دیدار را ، رضا عادل با کمک های موسی مهابادی و سعید باهنر برعهده داشتند و شهاب محمدی به عنوان داور چهارم و شاهین حاج بابایی به عنوان ناظر گروه داوری در این مسابقه حضور یافتند و غلامرضا سلیمانی نیز به عنوان نماینده فدراسیون در بازی تیم های داماش و نیروی زمینی حضور داشت.

تیم فوتبال داماش گیلانیان با ترکیب ایمان صادقی ، بهتاش میثاقیان ، آزاد جعفرزاده ، محمد رستمی ، سعید طالبی ، عباس کندل ، میثم پسندیده ، محمد مختاری ، جابر نصیری ، سینا شاه عباسی، محمد غلامی و با سرمربیگری مازیار ربیعی فر رو در روی نیروی زمینی قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال نیروی زمینی تهران با ترکیب وحید مهدی خانی ، حسین خیری ، حسین مددی ، امید سام کن ، فرشید لک ، غلامرضا ثابت ایمانی ، حمید محمدی ، رسول سعدیان نیا ، علی صبوری ، عارف رستمی ، بهرام احمدی و با سرمربیگری امیدرضا روانخواه مقابل سپیدرود قرار گرفت.   

پیش از این بازی و تا پایان هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، داماش گیلانیان با کسب ۳۳ امتیاز در مکان سیزدهم و نیروی زمینی تهران با کسب ۳۲ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار داشتند.