گردشگری و توریسم

هزاران معترض در قدس اشغالی خواستار استعفای نتانیاهو شدند

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، هزاران نفر از مخالفان نتانیاهو با تجمع در مقابل محل اقامت او، به نحوه عملکرد کابینه صهیونیستی در بحران کرونا و قوانین وضع شده در این خصوص اعتراض کردند.

بر اساس این گزارش، در این تجمع که شماری از طرفداران نتانیاهو در صف مخالف این تجمع حضور داشتند، پلیس صهیونیستی پنج معترض را دستگیر کرد.

سرزمین‌های اشغالی در روزهای گذشته نیز شاهد اعتراضات علیه کابینه رژیم صهیونیستی بود.

هزاران نفر از ساکنان شهر تل‌آویو نیز پیش‌تر در اعتراض به وضع بد اقتصادی در مرکز این‌ شهر تظاهرات کردند.

معترضان علیه کابینه صهیونیستی به خاطر وضع بد اقتصادی به ویژه تعطیلی کسب و کارها و اوضاع به وجود آمده پس از شیوع کرونا، تظاهرات کردند.

تظاهرکنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آنها فساد، رشوه‌خواری و کلاهبردی نوشته شده بود، به شرایط بد اقتصادی اعتراض و خواستار مبارزه با فساد شدند.

پیش‌تر براساس نتایج نظرسنجی صورت گرفته توسط شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، ۵۸ درصد شهروندان اسرائیل از عملکرد بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در کاهش تأثیر کرونا بر جنبه‌های اقتصادی ناراضی هستند و  ۳۵ درصد در زمینه ضعف عملکرد وی جواب منفی دادند.

کاهش محدودیت‌های اعمال شده برای مهار کرونا در سرزمین‌های اشغالی در روزهای گذشته باعث روند صعودی آن شده است؛ به طوری که نتانیاهو در واکنش به افزایش آمار مبتلایان به کرونا، گفت: در بازگشایی کسب و کارها عجله کردیم.