گردشگری و توریسم

چراغپور: بازیکنان سپیدرود رشت بسیار خوب مبارزه کردند

جلال چراغپور شنبه شب در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و داماش گیلانیان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازیکنان سپیدرود خوب مبارزه کردند و بسیار خوب در زمین بازی جنگیدند و با تمام وجود خود در این دیدار ظاهر شدند.

وی افزود: در طول بازی نیز بازیکنان به خوبی به دستورات کادرفنی گوش می دادند و در نهایت می توان گفت که یک بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و از طرف دیگر حوادث فوتبالی نیز برای ما رقم خورد و توانستیم با یاری خدواند در این دیدار حساس پیروز شویم و من هم کمک کردم تا هر سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه آخر فصل است و فقط چهار بازی به پایان این رقابت ها باقی مانده اما من به عنوان مدیرفنی به این تیم اضافه شدم و به هیچ وجه از موقعیت تیم سپیدرود در جدول رده بندی نمی ترسم چون میدانم که سپیدرود این پتانسیل و استعداد را دارد که در لیگ دسته اول باقی بماند.

مدیرفنی تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه کرد: در بازی های آینده خواهید دید که بازیکنان سپیدرود رشت چگونه ظاهر خواهند شد و چه نتایجی را کسب خواهند کرد و به طور حتم مطمئنم این نتایج همه را شگفت زده خواهد کرد و سپیدرود در نهایت سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ خواهد کرد.

چراغپور خاطرنشان کرد: به هرحال امیدواریم که در چهار بازی باقی مانده نیز بازیکنان سپیدرود به خوبی دستورات کادرفنی را در زمین بازی اجرا و همچنین با همین توان و جنگندگی در سایر مسابقات نیز حضور یافته تا با کسب امتیازات لازم، این تیم در لیگ دسته اول ماندگار شود.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و داماش گیلانیان شنبه شب در هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در دربی رشت در ورزشگاه سردارجنگل به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال سپیدرود با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

پیش از این  بازی و تا پایان هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، داماش گیلانیان با کسب ۳۳ امتیاز در مکان سیزدهم و سپیدرود رشت با ۲۷ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار داشتند.