گردشگری و توریسم

رعایت اصول بهداشتی بهترین کمک شهروندان به کادر درمان است

حجت الاسلام حسین فصیح نیا روز شنبه در دیدار با خانواده اولین شهید مدافع سلامت شاهین‌دژ افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون کادر درمانی و پزشکی با همه وجود برای معالجه بیماران، وظایف خود را با وجود خستگی زیاد انجام دادند و مردم نیز باید مردم برای حل این بحران، اصول پیشگیری را تا حد توان رعایت کنند.

وی ادامه داد:  تخصص و تعهد کادر درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی باعث کاهش شیوع ویروس کرونا شده و مردم قدردان زحمات همه پاسداران سلامت و مدافعان بهداشت هستند.

امام جمعه شاهین‌دژ اظهار داشت: مردم ما به همت پزشکان و کادر درمانی متخصص و متعهد و همچنین همدلی و صمیمت آحاد مردم، در مبارزه با این بحران جدید بسیار خوش درخشیده‌اند.

حجت الاسلام فصیح نیا با اشاره به اینکه همکاری مردم در حل مشکل و بحران کنونی از اهمیت بسزایی برخوردار است، بیان کرد: برای حل کلی ویروس کرونا مردم باید توصیه‌های بهداشتی را به خصوص در زمینه طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی رعایت کنند.

سیاوش جبارزاده رییس شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ نیز در این دیدار یاد و خاطره شهید مدافع سلامت “ایرج بختیاری” را گرامی و تلاشهای ارزنده وی را در عرصه سلامت ستودنی دانست و صبر و شکیبایی برای خانواده وی را از درگاه خداوند خواستار شد.

در پایان این دیدار لوح یادبودی تقدیم خانواده شهید مدافع سلامت “ایرج بختیاری” شد.

زنده یاد “ایرج بختیاری” از کارکنان بخش داروخانه بیمارستان شهید راثی به عنوان اولین مدافع سلامت این شهرستان، هفته گذشته جان خود را بر اثر ابتلا به بیماری کرونا از دست داد.

شاهین‌دژ با ۹۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است؛ این شهرستان از جمله نخستین شهرستان‌های آذربایجان‌غربی بود که شیوع بیماری کرونا در آن تثبیت شد.