گردشگری و توریسم

برگزاری مراسم عروسی و ترحیم در خور و بیابانک ممنوع شد

عباس بلانیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا  افزود: وضعیت شهرستان خور و بیابانک از نظر شیوع کرونا سفید است اما اگر شهروندان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند در کنترل این بیماری با مشکل مواجه می‌شویم.

وی ادامه داد:  این دستوالعمل نیز به اعضای شورای اداری شهرستان ابلاغ شده است  و بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، شهروندان موظفند در اماکن عمومی بخصوص ادارات دولتی از ماسک استفاده کنند درغیر این صورت از ارائه خدمات به خودداری خواهد شد.

وی افزود: همچنین کارمندان نیز در محل کار موظف به استفاده از ماسک هستند.

فرماندار خور و بیابانک خاطرنشان کرد: با توجه به ‌شرایط بحرانی فعلی، شهروندان باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و همراهی با خادمین خود در دولت در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا اهتمام ویژه داشته باشند.

بلانیان تاکید کرد: شهروندان با رعایت فاصله گذاری هوشمند و پروتکل‌های بهداشتی زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنند.

فرماندار خور و بیابانک بیان داشت: استفاده از ماسک و شستن مداوم دست‌ها با مایع دستشویی یا ضدعفونی کننده یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کروناست که باید مورد توجه جدی مردم قرار گیرد.

وی  افزود: از همان روزهای ابتدایی، همه اقدامات برای کنترل شیوع کرونا و تمام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی که برای جلوگیری از تجمعات لازم بوده، در این شهرستان اعمال شده است.

شهرستان خور و بیابانک با ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۴۲۰ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.