گردشگری و توریسم

رزمایش پدافند زیستی در راسک برگزار شد

سلیم کدخدا روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رزمایش در سه مرحله  شامل ایجاد ایست های غربالگری برای تب سنجی و اکسیژن سنجی افراد در مبادی ورودی شهر، عملیات ضدعفونی خودروهای عبوری واماکن خدماتی مهم و عمومی، پاکسازی معابر شهری و مکان های پرتردد، توزیع اقلام بهداشتی (ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی) در میان صاحبان مشاغل پرخطر و حساس و  توزیع بسته های کمک معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا به مورد اجرا در آمد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان راسک بیان کرد: با عنایت به افزایش تعداد بیماران کرونایی در سطح کشور و استان، انتظار می رود مردم در راستای فرامین مقام معظم رهبری به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بویژه استفاده از ماسک اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس ستاد مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونای شهرستان راسک ادامه داد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان مردم عزیز نسبت به عدم برگزاری اجتماعات (بویژه مراسم عروسی و عزا) اهتمام نموده و این نوع مراسم تجمعی را که باعث گسترش کرونا می شود به بازه زمانی مناسب در آینده موکول کنند.

کدخدا افزود: بهترین راه مبارزه با کرونا در حال حاضررعایت پروتکل های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات و سفرهای غیر ضروری است.

فرماندار راسک از حضور و همراهی امام جمعه و فرمانده سپاه پاسداران و همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، رییس مرکز بهداشت شهرستان (با همکاری فرمانداری و سپاه پاسداران ) شبکه بهداشت و درمان شهرستان، شهرداری راسک و میزبانی سپاه پاسداران شهرستان راسک قدردانی کرد.