گردشگری و توریسم

پرداخت ۱۱۲ میلیارد ریال بیمه بیکاری کرونا در گلستان و چند خبر کوتاه

مدیر طرح های زود بازده شرکت آب منطقه ای گلستان از تخصیص ۵۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار برای مرمت تاسیسات کوچک تامین آب خسارت دیده از سیل پارسال در این استان خبر داد.

**

 ۴ قرارداد مطالعاتی پژوهشی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با دانشگاه گلستان با هدف دسترسی و بکارگیری دانش فنی و مطالعات روز در اجرای طرح های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه ای، کاربردی و مشاوره ای منعقد شد.

**

مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان گفت که پارسال ۲۱۸ حلقه چاه غیرمجاز در این استان بسته و از برداشت غیرمجاز ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار متر مکعب آب از منابع زیرزمینی جلوگیری شد.

**

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری استان گلستان گفت: بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در این استان به صورت مجازی برگزار می شود.

**

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان از آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان این استان خبر داد.

**

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از پرداخت ۱۱۲ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری ویژه ایام کرونا به متقاضیان خبر داد.

سعید مازندرانی اظهار داشت: در ایام کرونا بیش از ۱۷ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کردند که در اسفند ماه از ۶ هزار و ۱۸۷ نفر واجد شرایط تعداد ۵ هزار و ۳۳۷ نفر در مجموع ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دریافت کردند.