گردشگری و توریسم

رئیسی: قوه قضاییه خود را ملزم به همکاری با مجلس و دولت می‌داند

به  گزارش روز دوشنبه مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه افزود: مدیریت کشور درحوزه های اجرایی نیازمند کار مقتدرانه و برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: لازمه ایران قوی، اقتصاد قوی است و اقتصاد قوی، نیازمند مدیران قوی است. حمایت از مدیران قوی خطرپذیر و شجاع در دستور کارماست و نسبت به برخورد با متجاسرین و مفسدان، جدی هستیم اما برخوردهای قضایی جایگزین سستی های مدیریتی نیست.

رئیسی اظهار داشت: باید توجه داشت راه حل مشکلات کشور در درون کشور است و نسبت به دشمن خارجی هر جا امتیاز داده ایم، بیشتر باج خواهی کرده‌اند و دنبال تضعیف کشور افتاده اند.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه این قوه با کمیته امداد خاطرنشان کرد: قوه قضاییه برای دسترسی آسان مردم به محرومان و توجه به خانواده زندانیان، خود را موظف می‌داند و تفاهم نامه با کمیته امداد برای عدم پرداخت هزینه دادرسی در همین راستا بود.

وی اضافه کرد: باید قصورها در دوره های مختلف پیگیری شود و گرنه شاهد ده‌ها آتش‌سوزی، انفجار و خسارت خواهیم بود.

رئیسی در بخشی از سخنانش خطاب به دادستان تهران و معاون امور بین الملل قوه قضاییه افزود: کار مربوط به پیگیری خون حاج قاسم سلیمانی تعطیل بردار نیست. دادستان تهران و معاون بین الملل، موضوع تعقیب قاتلان شهید سلیمانی و موارد طرح شده توسط گزارشگر سازمان ملل را در دستور کار قرار دهند.

ادامه دارد…