گردشگری و توریسم

قلعه‌نویی: مقابل پارس جنوبی بدشانس بودیم

امیر قلعه‌نویی شامگاه شنبه در نشست خبری مجازی بعد از دیدار سپاهان مقابل پارس جنوبی جم با تبریک به هومن افاضلی سرمربی تیم حریف افزود: تیم ما به این خوبی بازی می‌کند و موقعیت‌های آنچنانی از پنالتی گرفته تا اصابت توپ به تیرک دروازه خلق می‌کند اما بازی مساوی می‌شود.

وی گفت: موقعیت‌های تیم ما  در بازی امشب بیش از ۸۰ درصد بود و یک توپ معمولی به همین سادگی روی اشتباه بازیکنان به درون دروازه تیم ما رفت و گل شد .

قلعه‌نویی تصریح کرد: با این حال به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم چون خیلی خوب بازی کردند اما دلم برای زحمت آنان می‌سوزد که با وجود بازی خوب خود، امتیاز از دست دادند.

سرمربیسپاهان تصریح کرد: اگر تیم ما خوب بازی نمی‌کرد به بازیکنانم خُرده می‌گرفتم ولی آنها تلاش خوبی کردند و واقعا بدشنانس بودیم که توپ‌هایمان گل نشد، با این شرایط  یک مربی، دیگر کاری نمی‌تواند کند.

و ی در باره داوری این دیدار نیز اظهار داشت: به نظر من داور باید حداقل  ۲ پنالتی برای تیم ما می‌گرفت ولی با این حال به گروه داوری خسته نباشید می‌گویم.

دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و پارس جنوبی ‌جم از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه  شنبه شب در ورزشگاه بدون تماشاگر نقش جهان اصفهان برگزار شد و در پایان این بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

تیم سپاهان با این پیروزی با ۴۲ امتیاز در مکان دوم و پارس جنوبی جم با ۲۳ امتیاز در مکان دوازدهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفتند.