گردشگری و توریسم

برگزاری سومین جشنواره مهارت آموختگان کارآفرین برتر خوزستان

عبدالنبی سواعدی سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: به مناسبت بزرگداشت روزملی کارآفرینی و آموزش فنی وحرفه ای و با هدف شناسایی و معرفی الگوهای کارآفرینی مهارت محور به جامعه، سومین جشنواره مهارت آموختگان کارآفرین برتر برگزارمی شود.

وی افزود: شناسایی و معرفی مهارت آموختگان کارآفرین به جامعه و استفاده از توانمندی آنان در جهت ارائه الگوهای کارآفرینی مهارت محور، تشویق و ایجاد انگیزه در مهارت آموختگان برای راه اندازی کسب و کار جدید و تشکیل بانک اطلاعات مهارت آموختگان کارآفرین از دیگر اهداف این جشنواره است.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: جشنواره مهارت آموختگان کارآفرین برتر در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می شود که در مرحله استانی کارآفرینان برتر در سطح استان های کشور شناسایی و معرفی خواهند شد و در مرحله کشوری ، از میان برگزیدگان رتبه های اول تا پنجم استان ها، مهارت آموختگان کارآفرین برتر در سطح کشور انتخاب می شوند.

وی عنوان کرد: آن دسته از مهارت آموختگان مراکز آموزش دولتی و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد که تاریخ صدور گواهینامه مهارت آنان از ۹۶/۷/۱ الی ۹۸/۷/۱ بوده، پس از مهارت آموزی اقدام به راه اندازی کسب و کار مرتبط کرده و حداقل یک نفر را به کارگیری نموده اند، مجاز به شرکت در جشنواره و تکمیل فرم های مربوطه خواهند بود.

سواعدی عنوان کرد: واجدین شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات و انجام مراحل ثبت نام به مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان مراجعه نمایند.

به گزارش ایرنا ۶ مرداد روزملی کارآفرینی و آموزش فنی وحرفه ای بوده و از ۳۱ تیرماه بزرگداشت هفته ملی مهارت در سطح کشور برگزار می شود.