گردشگری و توریسم

تیم فجرشهید سپاسی شیراز و خوشه طلایی ساوه امتیازها را تقسیم کردند

در این بازی که شامگاه دوشنبه از هفته بیست و هشتم این رقابت‌ها در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، هر ۲ تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند و به نظر می‌رسد فجری‌ها دیگر شانسی برای صعود به لیگ برتر نداشته باشند.

با شروع نیمه نخست، تیم خوشه طلایی ساوه که در رده سوم جدول قرار دارد و از تیم‌های مدعی است، بازی را خوب آغاز کرد و حاصل همین برتری گلی بود که در دقیقه ۱۷ بر روی ضربه زیبای حسین فاضلی درون دورازه تیم فجر جای گرفت و تلاش سعید جلالی راد دروازه‌بان این تیم هم ثمری نداشت.

بازیکنان تیم خوشه طلایی ساوه پس از به ثمر رساندن گل سعی کردند بیشتر توپ را در اختیار داشته باشند اما شاگردان داود مهابادی سرمربی فجر نیز بازی را به تعادل کشاندند و توانستند در دقیقه ۲۳ به گل مساوی برسند.

در این لحظه محمد حسین کریم‌زاده از پاس در عمقی که برایش ارسال کرده بودند به خوبی استفاده کرد و با یک ضربه دقیق توپ را درون دروازه تیم خوشه طلایی ساوه جایداد تا بازی مساوی شود. پس از به ثمر رسیدن گل مساویتیم فجر، بازیکنان هر ۲تیم به یک بازی درگیرانه و فیزیکی روی آوردند و به همین دلیل هم داور این بازی چندین بار خطای بازیکنان را گرفت تا بازی به خشونت کشیده نشود.

در ادامه نیمه نخست، ۲ تیم بازی پایا پایی انجام دادند و با همان نتیجه یک بر یک به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز بازهم تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و توانست فرصت‌هایی هم برای گل زنی ایجاد کند که از دست رفت و در ادامه این نیمه نیز هر ۲ تیم تعویض‌هایی برای تقویت تیمشان انجام دادند که این موضوع تغییری در نتیجه بازی ایجاد نکرد.

تیم فجر ۱۰ نفره شد

دقیقه ۸۰ بازی، محمد حسین کریم‌زاده زننده گل تیم فجر شهید سپاسی شیراز بر روی مهاجم تیم خوشه طلایی ساوه مرتکب خطا شد و از آنجا که این بازیکن فرصت گل را از تیم میهمان گرفته بود با کارت قرمز داور رو به رو و از بازی اخراج شد تا تیم میزبان ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد.

سرانجام این بازی با نتجه یک بر یک مساوی تمام شد و هر دو امتیازها را بین خود تقسیم کردند.

همچنین در این بازی نیز هر ۲ تیم صاحب چندین ضربه ایستگاهی شدند که ثمری در بر نداشت.

این دیدار با وجود اینکه بدون تماشاگر برگزار شد، قرار بود به صورت زنده از شبکه استانی پخش شود اما این اتفاق نیفتاد تا هواداران تیم فجر شهید سپاسی شیراز نیز از دیدن بازی تیم محبوبشان در خانه محروم شوند.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز پس از اینکه رقابت‌های لیگ دوباره از سر گرفته شد، یک شکست و یک مساوی کسب کرد و به نظر می‌رسد این تیم دیگر شانسی برای صعود به لیگ برتر نداشته باشد.

شکست تیم قشقایی با گلزنی یک بازیکن شیرازی

اما تیم قشقایی شیراز در این هفته در اراک به مصاف تیم آلومینیوم این شهر رفت که در پایان با گل‌های سعید خردمند بازیکن شیرازی این تیم در دقایق ۱۵ و ۲۱ دروازه همشهریانش را باز کرد تا آلومینیوم اراک همچنان به عنوان مدعی باقی بماند.

با پایان یافتن هفته بیست و هشتم، تیم مس رفسنجان با ۵۷ امتیاز در صدر جدول ایستاد و یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک شد، آلومینیوم اراک با ۵۱ امتیاز در تعقیب صدر نشین است و مس کرمان هم با ۵۰ امتیاز سوم است.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۳۷ امتیاز نهم است و تیم قشقایی شیراز هم با ۳۲ امتیاز در مکان یازدهم قرار دارد.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک، ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر دوره بیستم صعود خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

تیم‌های سپید رود رشت و شهرداری تبریز هم در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و خوشه طلایی ساوه