گردشگری و توریسم

تساوی سپیدود رشت و ملوان بندرانزلی در دربی گیلان

در جریان این دیدار که دوشنبه شب از سری مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت و به دلیل بیماری کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار شد، دو تیم سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

آغاز این دیدار با میدان داری بیشتر تیم ملوان آغاز شد اما پس از گذشت دقایقی، بازی به تعادل کشیده شد اما در ادامه این دیدار و در دقیقه ۳۴ تیم فوتبال ملوان بندرانزلی توسط محمدعلی اکبرخواه به گل برتری دست یافت.

پس از به ثمر رسیدن این گل،  تیم سپیدرود بر شدت حملات خود افزود و چند موقعیت مناسب نیز نصیب این تیم شد تا اینکه در دقیقه ۴۵ بابک عبدالله زاده بازیکن سپیدرود با یک ضربه سر دروازه ملوان را باز کرد تا نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یابد.

در نیمه دوم این دیدار نیز هر دو تیم سپیدرود و ملوان بازی هجومی را از خود به نمایش گذاشته و برای کسب هر سه امتیاز این دیدار تلاش کردند و هر دو تیم نیز چند موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آوردند اما در نهایت بازیکنان نتوانستند از این فرصت ها سود ببرند و این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در این بازی با ترکیب میکاییل ایمن تراج، مهیار نوری، ابوالفضل قربانی، میثم کریمی، حسام یعقوبی، میلاد احمدی (پویا نزهتی)، ساسان شیرمردی (محمد اسلامی)، محمد شادکام (هومن ربیع زاده)، بابک عبدالله زاده، حسین احمدلو (امیرحسین اسکندری)، صادق صادقی ( یاسر حاتم زاده) و با سرمربیگری مهدی پاشازاده رو در روی ملوان قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز با ترکیب مبین عشایر، مهیار زحمتکش، محمدرضا محرمی، پرهام صیاد، حافظ یعقوبی، میثم شاه مکوندزاده، سیامک کوروشی، خشایر زبرجد، رضا درویشی (سهیل رحمانی)، مهدی هاشمی نژاد (محمد حسین پور)، محمدعلی اکبرخواه ( سعید حلافی) و با سرمربیگری اکبر میثاقیان به مصاف سپیدرود رفت.

قضاوت این دیدار را حسین زیاری با کمک امیرمحمد داودزاده و علی الفتی برعهده داشت که در جریان آن میلاد احمدی و پویا نزهتی از سپیدرود رشت و حافظ یعقوبی از تیم فوتبال ملوان بندرانزلی کارت زرد دریافت کردند و محمد مولایی مربی بدنساز تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با دریافت کارت قرمز از نیمکت این تیم اخراج شد.

پیش از این دیدار و تا پایان هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، ملوان بندرانزلی با کسب ۲۷ امتیاز در مکان شانزدهم و سپیدرود رشت با کسب ۲۶ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار داشتند.