گردشگری و توریسم

طعنه «مورینیو» به توپچی‌ها؛ «برای جشن گرفتن از خودتان مایه بگذارید»

شاگردان مورینیو پنجشنبه هفته گذشته با نتیجه سه بر یک برابر تیم تحت هدایت «کریس وایلدر» متحمل شکست شدند و آرسنال با انتشار صحنه‌های کلیدی پیروزی خود برابر شفیلد در جام حذفی، در فیسبوک نوشت: شکست دادن شفیلد یونایتد در برامال لِین کار آسانی نیست.

مورینیو در واکنش به این پست گفت: فکر می‌کنم اگر آنها صدرنشین لیگ بودند یا در بهترین شرایط خود برای پیوستن به جمع چهار تیم بالای جدول می‌جنگیدند، از مشکلات دیگران خوشحال نمی‌شدند.

وی افزود: شما زمانی از مشکلات دیگران لذت می‌برید که خودتان هم به دردسر افتاده باشید. در مجموع این کنایه بیشتر در مورد خود آنها است؛ آنها چیز زیادی برای جشن گرفتن ندارد و برای این کار از هر فرصتی استفاده می‌کنند.

سرمربی تاتنهام ادامه داد: آنها در جدول شرایط مشابهی با ما دارند. دوست ندارم باشگاه را به یک پست یا توییت مرتبط کنم؛ شاید حق با من باشد شاید هم این‌طور نباشد اما شخصی که چنین کلیپی را منتشر کرده، احتمالا تصمیم شخصی گرفته است. معتقدم این حرکت، از سوی «میکل آرتتا» یا «گرانیت ژاکا» یا کاپیتان دیگر این تیم انجام نشده است بلکه این پست را کسی منتشر کرده که سه ماه از خانه دورکاری کرده و هیچ مشکلی نداشته است. به هرحال منتظر آنان هستیم.

مورینیو اضافه کرد که وی از اینکه تیمش در شکست در برامال لین شور و اشتیاق نداشته، آشفته و آزرده شده است؛ شکستی که امیدهای اسپرز را برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان کمرنگ کرد.

اسپرز امروز (دوشنبه) از اورتون میزبانی می‌کند و سپس یکشنبه هفته آینده به مصاف تیم شمال لندنی آرسنال خواهد رفت.