گردشگری و توریسم

اهدای ۴۴۵ میز تنیس و فوتبالدستی به پایگاه های بسیج محلات گیلان

علی اصغر زاد اکبری روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: برای اولین بار در استان گیلان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، اقدام به عقد قرارداد برای اهدای وسایل مهم ورزشی همچون میز تنیس  روی میز و فوتبالدستی به پایگاه های محلات انجام شد.

وی افزود: طبق قراردادی که با اداره ورزش و جوانان استان گیلان منعقد شده ، ۲۰۲ میز تنیس روی میز برای استفاده جامعه ورزش به پایگاه های بسیج محلات این استان اهداء خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین طبق این تفاهم نامه ، ۲۴۳ دستگاه فوتبالدستی نیز تهیه و تا پایان تیر ماه جاری به پایگاه های محلات استان اهداء خواهد شد تا علاقمندان به این رشته ورزشی نیز در پایگاه های این استان از این ورزش بهره ببرند.

مسئول تربیت بدنی و ورزش بسیج گیلان بیان کرد: انعقاد این قرارداد و تفاهم نامه و اهدای میز تنیس روی میز و فوتبالدستی به پایگاه های محلات سراسر استان گیلان به منظور ایجاد شور و نشاط، ارتقای سلامت و همچنان انسجام بسیجان انجام شده است.

زاداکبری خاطرنشان کرد: همچنین در بازدید از ۴۰ پایگاه محلات سپاه ناحیه رشت بسته های ورزشی از قبیل توپ فوتسال ، توپ فوتبال ، راکت بدمینتون ، راکت تنیس روی میز و غیره  جهت ارتقای سلامت و ایجاد شور و نشاط،به این پایگاه ها اهداء شد.