گردشگری و توریسم

نخستین پیروزی طلایی‌پوشان بعد از تعطیلات کرونایی در نقش جهان

دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و گل ‌گُهر سیرجان از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۲۰:۴۵ شامگاه دوشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش جهان برگزار شد.

در این دیدار تیم سپاهان، بازی را هجومی آغاز کرد و توانست در یک بازی برتر در نیمه نخست توسط محمدرضا حسینی در دقیقه ۹ و محمد کریمی در دقیقه ۳۱ از روی نقطه پنالتی به گل برسد و ۲ بر صفر از میهمان خود پیشی بگیرد.

در نیمه دوم نیز تیم سپاهان سوار بر بازی بود و چندین موقعیت خوب توسط بازیکنان این تیم با بی‌دقتی از بالای دروازه به بیرون رفت یا با واکنش خوب دروازه‌بان گل گُهر رو به‌رو شد.

در طرف دیگر میدان، تیم میهمان نیز چندین موقعیت خوب توسط مهاجمان خود بدست آورد که بازیکنانش نتواستند از این فرصت‌ها بهره ببرند و در پایان، تیم سپاهان توانست این دیدار را با پیروزی به پایان برساند و به رتبه دوم جدول لیگ برتر فوتبال کشور بازگردد.

در تیم سپاهان پیام نیازمند، مرتضی منصوری، سعید آقایی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد طیبی، مهدی کیانی، سروش رفیعی تعویض(کیروش استنلی دقیقه ۶۷)، محمد کریمی، محمد مُحبی، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده با سرمربی‌گری امیر قلعه‌نویی به میدان رفتند.

در تیم گل ‌گُهر سیرجان نیز مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، عبدالله حسینی، مهران گلزاری، یوسف وکیا، امین پورعلی، احمدرضا زنده‌روح، مهرداد عبدی، مهرداد بایرامی، سجاد آشوری و گادوین منشأ با هدایت مجید جلالی بازی کردند.

این دیدار را امیر عرب براقی داور تهرانی با کمک‌های رحیم حاجیلو، محسن بابایی و روح‌الله شریفی به‌عنوان داور چهارم و حیدر شکور به عنوان ناظر داوری قضاوت کرد.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و گل‌ گُهر سیرجان بعد از نزدیک به چهار ماه تعطیلات کرونایی لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان برگزار  شد.

این دیدار به‌دلیل شیوع بیماری کرونا با محدودیت حضور هواداران، خبرنگاران و عکاسان ورزشی همراه بود.

تیم سپاهان با این پیروزی با ۴۰ امتیاز در رده دوم و گل گُهر سیرجان با ۱۹ امتیاز در رده ۲۱ لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت.