گردشگری و توریسم

امیدهای آسیایی شهرخودرو پررنگ شد

دیدار تیم‌های فوتبال شهرخودرو مشهد و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه امام رضای مشهد با قضاوت رضا کرمانشاهی برگزار شد.

مجتبی سرآسیابی سرمربی شهرخودرو برای این مسابقه سید مهدی رحمتی، محمد آقاجان‌پور(حسن جعفری دقیقه ۶۵) محمدحسین مرادمند، امید منصوری، محمدعلی فرامرزی، اکبر صادقی، میلاد سرلک، سعید صادقی، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی را به میدان فرستاد.

در سوی دیگر میدان لوکا بوناچیچ سرمربی جدید ذوب آهن مهدی خلیل، وحید محمدزاده(محمد نژادمهدی دقیقه ۷۷) هادی محمدی، فرشاد محمدی‌مهر(علیرضا چراغعلی دقیقه ۷۰) مهران درخشان‌مهر، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، محمدرضا عباسی و ایوان مارکوویچ را در ترکیب قرار داد.

این دیدار در حالی برگزار شد که در همان دقایق ابتدایی یعنی در دقیقه ششم مسابقه، سعید صادقی ارسال توپ توسط محمدعلی فرامرزی از جناح چپ زمین را با ضربه سر چکشی وارد دروازه کرد و شهرخودرو را یک بر صفر پیش انداخت.

این پایان کار نبود و در دقیقه ۲۰ این مسابقه با اعلام خطای پنالتی به سود ذوب آهن، شاگردان بوناچیچ این فرصت را داشتند تا مسابقه را به تساوی بکشانند اما اسماعیلی فر در حالی که رحمتی به سمت چپ دروازه شیرجه رفته بود و تشخیص درستی روی ضربه پنالتی داشت، توپ را به تیرک عمودی دروازه زد تا مسابقه در نیمه نخست با همان تک گل بازیکنان شهرخودرو ادامه یابد.

بازیکنان ذوب آهن دست از تلاش برای زدن گل تساوی برنداشتند تا اینکه در دقیقه ۴۲ مسابقه ایوان مارکوویچ دفع ناقص توپ در محوطه جریمه شهرخودرو را با ضربه بغل پا وارد دروازه مهدی رحمتی کرد و مسابقه را به تساوی کشاند تا دو تیم در پایان نیمه نخست با نتیجه مساوی یک بر یک به رختکن بروند.

۱۷ دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که در دقیقه ۶۲ بار دیگر سعید صادقی اما این بار با شوت تک ضرب ارسال خلعتبری را به گل دوم و برتری شاگردان سرآسیابی تبدیل کرد.

در نهایت این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود شهرخودرو پایان یافت تا این تیم با ۳۸ امتیاز و به طور موقت بالاتر از سپاهان در جایگاه دوم جدول قرار گیرد و ذوب آهن نیز با ۲۲ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفت.