گردشگری و توریسم

موج جدید کرونا پویش دوباره در کرج فعال کرد

علیرضا رحیمی  روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به دنبال  اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان البرز  مبنی بربالارفتن میزان ابتلا به کرونا در سطح استان البرز ، مدیریت شهری کرج امکانات آموزشی خود را برای آگاهی بخشی دوباره به شهروندان بسیج کرده است.

وی ادامه داد: براین اساس  سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برای اطلاع رسانی حداکثری درخصوص آموزش شهروندی و ارائه راهکارهای پیشگیری از کرونا و آگاهی بیشتر شهروندان، اقدام به اکران دوباره بنرهای موضوعی در نقاط پرتردد شهر نموده است. 

رحیمی گفت : با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت درخصوص جدی گرفتن کرونا در مقطع کنونی و رعایت بیشتر مسائل بهداشتی توسط عموم مردم، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج نیز طرح هایی با محتوای استفاده از ماسک در مراکز تجمعی و سطح شهر، کرونا هنوز تمام نشده، مراقب باشیم تا پشیمان نشویم و… را در مناطق مختلف شهر کرج اجرایی کرده  تا برای جلوگیری از بیماری منحوس و پرخطر کرونا کوشا باشد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از مردم خواست  به جهت رعایت حال دیگر شهروندان و همچنین حفظ سلامت خود و خانواده ها از هرگونه خروج غیرضروری از منزل خودداری و در صورت حضور در نقاط مختلف، از ماسک و دیگر لوازم بهداشتی استفاده نمایند تا با همیاری یکدیگر هرچه سریع تر بر این بیماری غلبه کنند.

دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز اعلام کرد که طی ۲ هفته اخیر شیوع بیماری کرونا در این استان پرجمعیت سیر صعودی پیدا کرده است.