اخبار گردشگری

سازگاری گردشگری مازندران با کرونا

کرونا هرچند که طی چهار ماه اخیر پیامدهای منفی بسیار زیادی برای صنعت گردشگری و شاخه های وابسته به آن داشت و این روزها نیز محدودیت های زیادی را ایجاد کرده، اما صنعت گردشگری در مازندران با وجود همه این مشکلات فعالیت خود را آغاز کرده و برای جلب اعتماد گردشگران نیز با ساختار و ضوابطی جدید به استقبال مسافران می رود.

فم تور یا فم تریپ؛ هدف اصلی آشناسازی یک گروه اثرگذار بر جامعه با فرصت های گردشگری در یک منطقه برای تبلیغ آن فرصت هاست. کاری که اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران روز پنجشنبه پنجم تیر برای تعدادی از خبرنگاران انجام داد تا با فعالیت تأسیسات گردشگری مازندران در دوران شیوع کرونا آشنا شوند و آن را اطلاع رسانی کنند.

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران پس از آغاز به کار زیرساخت ها و تأسیسات اقامتی و پذیرایی در مازندران که به خاطر شیوع کرونا تعطیل شده بودند، تصمیم گرفت تا برای اطلاع رسانی از پروتکل های بهداشتی که در این واحدهای اقامتی رعایت می شود، تعدادی از خبرنگاران رسانه های مختلف را به یک بازدید رسانه ای از چند مکان گردشگری، میراثی و کارگاهی ببرد.

«محسن اکبرپور» مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برنامه ریزی این فم تور را به عهده داشت. گفت: می خواهیم با کمک رسانه ها برای مسافران و گردشگران این اعتماد را ایجاد کنیم که در زیرساخت های گردشگری مازندران وضعیت بهداشتی مناسب است. مردم هنوز اعتماد ندارند و می ترسند.

« دنیای سفر » این نوشته را از «
ایرنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.