گردشگری و توریسم

بازگشت رویایی آتالانتا مقابل لاتزیو

بامداد پنجشنبه هفته بیست و هفتم لیگ باشگاه‌های ایتالیا با برگزاری ۲ دیدار همزمان به اتمام رسید که طی آن آتالانتا و آ.اس رم مقابل حریفان به برتری دست یافتند.

لاتزیو که پیش از این رقابت فشرده‌ای با یوونتوس برای قهرمانی داشت در برگامو به مصاف آتالانتا رفت و در دیداری تماشایی با حساب سه بر دو شکست خورد.

شاگردان «سیمونه اینزاگی» با این شکست در امتیاز ۶۲ و رتبه دوم ماندگار شدند تا معادلات قهرمانی در دست یوونتوس باشد. یووه هم اکنون با ۶۶ امتیاز صدرنشین است.

لاتزیو بازی را طوفانی آغاز کرد و حملات این تیم سبب شد در دقیقه پنجم «مارتین دی‌رون» مدافع آتالانتا به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کند.

اشتیاق میهمان برای موفقیت ادامه داشت و در دقیقه ۱۱ «سرگئی میلینکوویچ ساویچ» با شوتی غیر قابل مهار، گل دوم لاتزیو را به ارمغان آورد.

در دقیقه ۳۸ «رابین گاسنس» یکی از گل‌های خورده آتالانتا را جبران کرد تا میزبان امیدوار شود.

آتالانتا که بهترین خط حمله سری آ را دارد در دقیقه ۶۶ توسط «مالینوسکی» به گل دوم و تساوی رسید.

حملات همه جانبه میزبان ادامه یافت و «پالومینو» در دقیقه ۸۰ با ضربه سر گل سوم آتالانتا را درون دروازه لاتزیو جای داد تا کامبک تیمش را کامل کند.

آتالانتا با کسب پیروزی در این دیدار ۵۴ امتیازی شد و رتبه چهارم را حفظ کرد.

در دیگر دیدار، آ.اس رم در خانه خود مقابل سمپدوریا به برتری دو بر یک دست یافت و ۴۸ امتیازی شد.

«گابیادینی» ابتد در دقیقه ۱۱ برای میهمان گلزنی کرد، اما «ادین ژکو» مهاجم باتجربه اهل بوسنی در نیمه دوم عملکرد درخشانی داشت و دو گل به ثمر رساند تا آ.اس رم برنده شود.