گردشگری و توریسم

مهلت ثبت نام آزمون‌های ارزشیابی داروسازی و دندانپزشکی تمدید شد

به گزارش معاونت فرهنگی – دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه در اطلاعیه ای به نقل از مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد: مهلت ثبت نام در «سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور»، «نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور» و «هفتمین دوره آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی» تمدید شد.

در این اطلاعیه آمده است: : آن دسته از متقاضیان شرکت در این آزمون‌ها که در بازه قبلی موفق به ثبت نام نشده‌اند می‌توانند از ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۱ تیرماه ۹۹ تا ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۴ تیرماه ۹۹ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام و یا ویرایش فرم ثبت نام خود اقدام کنند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تاکید کرده است با توجه به فاصله زمانی اندک باقی مانده تا آزمون این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

براساس این اطلاعیه آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج کشور (۱)، آزمون ملی دندانپزشکی (۱) و آزمون ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور همزمان در ۹ مرداد ۱۳۹۹ برگزار می‌شوند.

نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در روز پنج شنبه ۹ مرداد ۹۹ در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در شهر تهران به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

آزمون دروس اختصاصی سیزدهمین دوره آزمون ملی دندانپزشکی رأس ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ و آزمون دروس علوم پایه رأس ساعت ۱۳:۳۰ روز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی روز ۹ مرداد ۹۹ در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی در شهر تهران و به صورت الکترونیک برگزار می شود.