گردشگری و توریسم

دستگیری قاتل فراری در شهرستان شوش

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا بهاروند شامگاه دوشنبه اظهار داشت : در پی وقوع یک فقره قتل با اسلحه شکاری در یکی از جاده‌های این شهرستان ماموران پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس آگاهی قاتل به هویت “ع _ م” در یکی از شهرهای همجوار شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شوش ادامه داد: متهم در بازجویی انگیزه خود را اختلاف ملکی با مقتول عنوان کرد.

دستگیری هفت سارق به عنف تلفن همراه در اهواز 

فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه و موبایل قاپی در برخی از مناطق شهر اهواز موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محسن دالوند افزود: ماموران کلانتری ۲۶ اهواز با کار اطلاعاتی هویت و مخفیگاه باند هفت نفره سارق سابقه دار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۱۲ دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد، تصریح کرد: متهمان در تحقیق پلیس به ۱۶ فقره سرقت به عنف تلفن همراه و موبایل قاپی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: تاکنون ۹ نفر از مالباختگان پس از مواجه حضوری سارقان را شناسایی و تلفن همراه آن ها تحویل داده شده است .

وی بیان کرد: متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند.