گردشگری و توریسم

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با سردار حاج علی فضلی

به گزارش «ایثار» مهندس سعید اوحدی با حضور در منزل سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی از جانبازان دوران دفاع مقدس و جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با وی دیدار و برای این فرمانده شجاع دوران دفاع مقدس از درگاه الهی شفای عاجل مسالت کرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار با ابراز خرسندی از روحیه بالای سردار فضلی از نزدیک در جریان روند اقدامات درمانی و وضع سلامتی وی قرار گرفت.
معاون رییس جمهوری با اشاره به سابقه همکاری با سردار فضلی در مسؤولیت‌های قبلی به ویژه همکاری در ستاد اربعین، از ایشان خواست تا در مسؤولیت جدید نیز همچون گذشته همراه و پشتیبان بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد.
سردار فضلی نیز در این دیدار، توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا و جانبازان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و خواستار توجه حداکثری به جانبازان و یادگاران دفاع مقدس به ویژه جانبازان اعصاب و روان شد.
مشکلات سلامت سردار فضلی ناشی از مجروحیت و جانبازی در ماه‌های گذشته منجر به شیمی درمانی و انجام عمل پیوند مغز استخوان در یکی از مراکز درمانی در تهران شد و علاوه بر آن وی به دلیل استنشاق گازهای شیمیایی در دوران جنگ تحمیلی دچار مشکلات ریوی نیز شده است.
در این دیدار جمعی از همرزمان سردار فضلی از جمله سردار حاج محمد اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، سردار احمد ذوالقدر معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران و سردار منصور احمدلو دبیر هیأت مرکزی گزینش شهرداری تهران نیز حضور داشتند.
در حاشیه این عیادت، گفت‌ وگوی رزمندگان پیشکسوت و ذکر خاطرات شنیدنی از دوران دفاع مقدس لحظات زیبا و پرشوری را برای حاضران خلق کرد.