اماکن دیدنی ایران

دست خالی فرهاد مجیدی برای شروع دوباره لیگ


قاصدک 24

تیم فوتبال استقلال در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر با چندین بازیکن مصدوم مواجه شده است و این مساله کار آبی‌پوشان را سخت کرده است.

ایسنا: با شروع شدن تمرینات تیم‌های فوتبال برای آمادگی مسابقات لیگ برتر برخی تیم‌ها به دلیل فشردگی تمرینات با مصدومیت بازیکنان خود مواجه شده‌اند و استقلال از این تیم‌هایی است که از این مساله رنج می‌برند.

تیم فوتبال استقلال در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر به لحاظ مصدومیت بازیکنانش شرایط خوبی ندارد و آبی‌پوشان در جریان تمرینات و بازی‌های دوستانه دچار مصدومیت شده‌اند. در حال حاضر بازیکنانی همچون داریوش شجاعیان و محسن کریمی که یک مصدومیت طولانی را پشت سر گذاشته‌اند،‌ هنوز آمادگی کامل خود را برای ملحق شدن تمرینات جمعی تیم را ندارند و به صورت اختصاصی تمرین می‌کنند.

رضا آذری یکی از جدیدترین مصدومان استقلال است که به علت پارگی رباط صلیبی مدت‌ها از حضور در مستطیل سبز محروم  خواهد بود. همچنین شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی به علت مهیا نبودن شرایط بدنی خود،‌ آمادگی کاملی برای حضور در تمرینات جمعی تیم و حضور ۹۰ دقیقه‌ای در مسابقات را ندارند و حضور آنها در چند مسابقه اول استقلال در رقابت‌های لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

جدیدترین آسیب‌دیدگان استقلال میلاد زکی‌پور و مرتضی تبریزی هستند که دیروز (چهارشنبه) در جریان دیدار دوستانه با تیم فوتبال رایکای بابل دچار مصدومیت شدند و باید دید استقلال با این تعداد بازیکنان نا آماده و مصدوم چه برنامه‌ای برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر دارد.


صوفی