گردشگری و توریسم

۴۶ اثر از کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره ملی فانوس ارسال شد

سرهنگ امیرعباس آسمند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آثار از سوی تعدادی هنرمند مرد و زن رده های مختلف سنی کهگیلویه و بویراحمد تولید شده است.

وی افزود: آثار ارسالی از کهگیلویه و بویراحمد به این جشنواره ملی در بخش هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی، سرود، رادیویی، تلویزیونی، سینمایی و بخش ویژه سردار قاسم سلیمانی است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جشنواره ملی فانوس از جشنواره‌ های مهم هنری و سینمایی در زمینه دفاع مقدس، ایثار، شهادت و جهاد است که همه ساله برگزار می شود.

سرهنگ آسمند عنوان کرد: مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره ملی شامل معرفی هر چه بیشتر رشادت های مثال زدنی شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس و ترویج روزافزون فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد بین قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان است.

وی ابراز داشت: آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی فانوس پس از داوری آثار دریافتی و انتخاب برگزیدگان هر بخش تیرماه امسال به منظور تجلیل از افراد برتر در شهر شیراز برگزار خواهد شد.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.