اماکن دیدنی ایران

انتشار عکس جنجالی توسط اشکان دژاگه؛ بی خیال کرونا

اشکان دژاگه کاپیتان تراکتور دیشب با انتشار عکسی که دست در گردن دوستان و آشایان خود بود، به تبلیغ فروشگاهی پرداخت و نشان داد ترس از ویروس کرونا اصلی‌ترین دلیل او برای غیبتش در ایران و تمرینات تراکتور نیست.

بهانه اشکان دژاگه برای بازنگشتن به ایران

ایسنا: اشکان دژاگه، کاپیتان تراکتور حدود یک ماه پیش در مصاحبه‌ای با سایت رسمی این باشگاه از مسوولان کشور و فوتبال خواست که لیگ نوزدهم ادامه پیدا نکند و به فکر ورزشکارانی مثل او باشند که کرونا جان آن‌ها را در فوتبال تهدید می‌کند.

البته این طور به نظر می‌رسد که کرونا برای کاپیتان دوم تیم ملی فقط در زمین فوتبال است و این ویروس حق حضور در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها را ندارد! دژاگه دیشب با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود ضمن تبلیغات یک فروشگاه، نشان داد به رعایت پروتکل‌ها و حفظ فاصله اجتماعی و فیزیکی خیلی اهمیت نمی‌دهد و دست در گردن دوستان و آشنایان خود عکس یادگاری می‌اندازد.

کشور آلمان در جایگاه نهم کشورهایی است که بیش‌ترین مبتلا به کرونا را داشته‌اند و تعداد بیمارهای این تیم از ۱۸۴ هزار و ۹۲۳ نفر در تاریخ ۱۶ خرداد به ۱۸۷ هزار و ۴۲۳ نفر در تاریخ ۲۵ خرداد (امروز) افزایش یافته است. این نشان می دهد که شرایط در آلمان هم به خطرناکی ایران است و همین موضوع شبهه‌هایی در دلایل اصلی او برای بازگشت به ایران به وجود می‌آید.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور که به خاطر ترس از کرونا هنوز به ایران برنگشته و در آلمان سکونت دارد، زمانی که علت غیبتش در تمرینات تراکتور مباحث مالی و پرداخت نشدن مطالباتش گفته شد، خیلی زود این موضوع را تکذیب کرد و ترس از کرونا را بهانه بازنگشتنش به ایران و غیبت در تمرینات تیمش عنوان کرد.

حالا این برخورد دوگانه کاپیتان دوم تیم تبریزی نشان می‌دهد ویروس کرونا و ترس از ابتلا به آن جزو اولویت‌های بهترین بازیکن آسیایی تاریخ بوندسلیگاه از نگاه کاربران سایت AFC نیست و مسائل مالی باعث شده تا او حتی در فاصله ۲ هفته‌ای تا شروع مجدد لیگ ایران در تبریز حاضر نباشد.

باید دید واکنش باشگاه تراکتور به این عکس و موضوع چه خواهد بود و چه توجیه قانع‌کننده‌ای برای بهانه‌ها و دلایل یکی از کاپیتان‌های خود بیاورد.