گردشگری و توریسم

پیگیری مشکلات هلیلان در دیدار استاندار ایلام با رییس بنیاد مستضعفان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی پس از سفر به بخش محروم زردلان در ۲۳ خرداد ماه و شروع بکار رسمی قرارگاه سازندگی هلیلان عصر امروز یکشنبه ۲۵ خرداد ماه به منظور پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی با پرویز فتاح دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که مدیرعامل بنیاد علوی، معاون امور عمرانی استاندار ایلام و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز حضور داشتند، استاندار ایلام پیرو مذاکرات قبلی خواستار پایلوت شدن شهرستان تازه تاسیس و محروم هلیلان به همراه شهرستان ملکشاهی تحت پوشش بنیاد مستضعفان در امر محرومیت زدایی شد.

وی یادآور شد: منطقه هلیلان از محروم ترین نقاط استان و کشور است و با توجه به رسالت خطیر محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان کشور درخواست داریم این شهرستان محروم نیز از خدمات ارزشمند بنیاد بهره مند شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: در پی بازدیدی که به تازگی از این منطقه محروم داشته ایم مهم ترین خواسته و مطالبه مردم در بحث ایجاد راه آسفالته، مشکلات آب آشامیدنی و پمپاژ های کشاورزی و مسئپاله تامین مسکن است که در این خصوص نیازمند اهتمام جدی بنیاد مستضعفان هستیم.

در پایان این نشست پرویز فتاح از روحیه جهادی استاندار ایلام در پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی به ویژه مناطق محروم استان قدردانی کرد و در ارتباط با موضوعات مطرح شده قول مساعد و پیگیری لازم را داد.