اماکن دیدنی ایران

هواشناسی ۹۹/۳/۲۵ /پیش بینی باران ۳ روزه در برخی استان‌ها


قاصدک 24

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران،‌رعدوبرق و وزش باد شدید طی امروز تا سه شنبه در برخی استان‌ها از جو آرام و آسمان صاف در کشور طی چهارشنبه خبر داد.

تسنیم: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی هفته جاری در اکثر مناطق کشور جو آرام و آسمان صاف پیش بینی شده است. امروز در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات مازندران، گلستان و خراسان شمالی در ساعات بعدازظهر رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل،‌ارتفاعات استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی در ساعات بعدازظهر رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

چهارشنبه آسمان در کل کشور صاف پیش بینی شده است. بعدازظهر روز پنجشنبه فقط در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پیش بینی شده است. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فردا در جنوب البرز، تهران و سمنان، قم، مرکزی و شمال اصفهان و سه شنبه در جنوب تهران و شرق سمنان وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود. طی دو روز آینده در استان‌های ایلام، خوزستان، بوشهر و جزایر شمال خلیج‌فارس نیز وزش باد شدید روی می‌دهد و خلیج فارس مواج خواهد بود.


صوفی