اماکن دیدنی ایران

هواشناسی ایران ۹۹/۳/۲۴/تداوم بارش باران تا دوشنبه در برخی استان‌ها/ هوای گرم کشور را فرا می‌گیرد


قاصدک 24

سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌های پراکنده در برخی استان‌ها از امروز تا دوشنبه و افزایش دما در اکثر مناطق کشور طی هفته جاری خبر داد.

تسنیم: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی سازمان هواشناسی، امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای بخش‌های شمال غرب و شمال شرق کشور و ارتفاعات البرز افزایش ابر، وزش باد، رعدوبرق و احتمال بارش پراکنده پیش بینی شده است.

طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و ارتفاعات شمال شرق هرمزگان افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

دوشنبه در برخی مناطق شمال غرب رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود. روزهای سه و چهارشنبه جو نسبتا آرامی در کشور حاکم خواهد بود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر در جنوب ایلام،‌ خوزستان و بوشهر سرعت وزش باد افزایش می‌یابد،‌ بنابراین خیزش گردوخاک به طور محلی در این مناطق وجود دارد. این شرایط روز دوشنبه برای قزوین، البرز،‌ تهران،‌ مرکزی،‌ قم و شمال اصفهان پیش بینی شده است.

این هفته شاهد ماندگاری هوای گرم در اکثر مناطق کشور خواهیم بود و سواحل دریای خزر و اردبیل از امروز تا سه شنبه افزایش 3 تا 6 درجه‌ای دما و از چارشنبه کاهش 3 تا 5 درجه‌ای دما را خواهند داشت.

آسمان تهران امروز، فردا و روز دوشنبه غبارآلود پیش بینی شده و حداکثر دما هوا در این روزها 37 درجه بالای صفر است که روز چهارشنبه به 38 و روز پنجشنبه به 39 درجه افزایش می‌یابد.


صوفی