گردشگری و توریسم

حمل جابجایی بار در کشور طی هفته گذشته رکورد زد

محمد اسلامی روز پنجشنبه در  مراسم بهره برداری از ۶ کیلومتر پروژه چهارخطه محور هراز (آمل به تهران ) با اشاره به تلاش دشمن برای توقف اقتصاد ایران گفت: امروز از سوی کشورهایی که خود را پرچمدار حقوق بشر می دانند وحشی ترین رفتارها، بی حرمتی و تضعیف حقوق مردم را می بینیم، امروز دنیا می بیند کشورهایی که ما را مرتب در محافل ساختگی خود از این بابت محکوم می کنند، به چه روزی گرفتارند.
وی افزود: در همین شرایط ، تحریم های ظالمانه خود را به صورت مویرگی علیه جمهوری اسلامی ادامه داده اند و به هیچ وجه برای تخریب منابع ملی ما کوتاهی نکردند، اما ما به لطف الهی و هدایت رهبری و یکپارچگی مردم خواهیم توانست بهتر از دیروز کشور را بسازیم و در همین شرایط تحریم و کرونا کشور ما رو به پیشرفت است و هر روز شاهد افتتاح طرح های مختلف هستیم. اگرچه برخی پروژه ها به خاطر ماهیت خود طولانی می شود اما نفس حرکت و نقش مردم و تمام جامعه در این حرکت قابل اهمیت است.
اسلامی تاکید کرد: در این کشور که صحبت از رکود اقتصادی می شود در همین هفته ما رکورد حمل جابجایی بار در کشور داشتیم، حمل جابجایی بار به صورت جاده ای و ریلی و هوایی یک رکورد تاریخی بود و این نشان از حیات ملت و کشور و فعالیت بخش های گوناگون است.

 گفتنی است در سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به مازندران، ۶ کیلومتر دیگر از پروژه چهارخطه محور هراز (آمل به تهران ) بهره‌برداری شد و به زیر بار ترافیک رفت.

این ۶ کیلومتر شامل ۲ بخش است که بخش نخست به طول سه کیلومتر در محدوده وانا جاده هراز است و بخش دوم نیز در محدوده پلور به لاسم بوده که با حضور وزیر راه‌وشهرسازی بهره برداری و زیر بار ترافیکی رفت.