اماکن دیدنی ایران

رونالدو از یوونتوس می‌رود؟


قاصدک 24

رادیو ایتالیایی رادیو روسونرا با انتشار یک شایعه عجیب مدعی شد کریستیانو رونالدو ممکن است در پایان فصل جاری از یوونتوس جدا شود.

خبر آنلاین: عجیب‌ترین شایعه نقل و انتقالاتی این روزها توسط یک ایستگاه رادیویی ایتالیایی به نام رادیو روسونرا مطرح شده است. این رادیو با منفجر کردن بمب خبری خود مدعی شد به اخباری دست پیدا کرده که نشان می‌دهد کریستیانو رونالدو در پایان فصل جاری احتمالا از یوونتوس جدا خواهد شد.

البته از ماه مه امسال در گوشه و کنار شایعاتی درباره جدایی رونالدو از یوونتوس مطرح شده بود ولی این رادیو بزرگترین رسانه‌ای است که تا کنون چنین شایعه‌ای را مطرح کرده است.

خبرنگار این رادیو پیترو بولزانو پروتا در توییتر خود هم این شایعه را تایید کرد. هر چند او گفت که این خبری تایید شده نیست و فعلا باید در حد یک شایعه در نظر گرفته شود. بولزانو اعلام کرد که مشغول کار بر روی این شایعه است و به زودی اطلاعات بیشتری به خوانندگانش ارائه خواهد داد.

رونالدو

در صورت به واقعیت تبدیل شدن این شایعات، جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس بدون تردید به مهمترین خبر نقل و انتقالات تابستانی امسال تبدیل خواهد شد. هنوز از اینکه رونالدو در صورت جدایی از بیانکونری قصد دارد به کدام تیم ملحق شود ادعایی مطرح نشده است.


صوفی