گردشگری و توریسم

مالباختگان گوشی تلفن همراه به پلیس آگاهی کرمانشاه مراجعه کنند

پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سرهنگ «پرویز نظری» اعلام کرد: پس از ارجاع چند پرونده به پلیس آگاهی مبنی بر سرقت های خشن به وسیله قمه و چاقو در شهر کرمانشاه، رسیدگی فوری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، موفق به شناسایی هر سه عضو باند شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیات هایی جداگانه آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ نظری تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها تاکنون به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت گوشی تلفن همراه با اعمال زور توسط چاقو و قمه در شهر کرمانشاه اعتراف کرده اند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: شهروندانی که توسط اعضای این باند زورگیر مورد سرقت قرار گرفته اند به شعبه دوم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی واقع در میدان لشکر مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: پلیس با جدیت به مقابله با افراد مجرم بخصوص سارقانی می پردازد که به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه هستند.

دستگیری یکی از اراذل معروف کرمانشاه

رییس پلیس امنیت عمومی استان گفت: یکی از اراذل معروف کرمانشاه که جزو اوباش شناسنامه دار است با اقتدار و اشراف اطلاعاتی پلیس، دستگیر شد. 

سرهنگ «حسن حیدری» اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس از وقوع یک فقره درگیری مسلحانه در روستای چشمه سفید کرمانشاه که منجر به زخمی شدن یکی از شهروندان شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد یکی از اراذل به وسیله سلاح کلت شخصی را از ناحیه کمر زخمی و سپس متواری شده است.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی به سرعت تحقیقات گسترده خود را آغاز و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل درگیری و تیراندازی شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و رعایت حقوق شهروندی همسایگان، اوباش فراری را در عملیاتی غاغلگیرکننده دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: همچنین در بازرسی های انجام شده، سلاحی که برای تیراندازی از آن استفاده شده بود نیز کشف شد.

سرهنگ حیدری در پایان و با بیان اینکه تحقیقات از متهم دستگیر شده ادامه دارد، گفت: پلیس با هرگونه ناامنی قاطعانه برخورد و اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش را نمی دهد.