گردشگری و توریسم, گردشگری ورزشی

شورای امنیت ورزش خوزستان میزبانی نمایندگان استان را در لیگ برتر تایید کرد

به گزارش ایرنا، با هماهنگی استانداری نشست شورای امنیت ورزش خوزستان با حضور مدیران عامل باشگاه‌های فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برگزار و در نهایت مصوب و تایید شد که بازی نمایندگان لیگ برتر استان در ورزشگاه خانگی خود برگزار شود.

پیش از این شایعاتی در خصوص برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر در خوزستان به دلیل شیوع بیماری کرونا مطرح شده بود و این ذهنیت به وجود آمده بود که مسابقات در مکان دیگری برگزار شود.

مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان در این باره گفت: درست است که وضعیت خوزستان از لحاظ شیوع ویروس کرونا قرمز است ولی این حق هر سه نماینده خوزستان است که در زمین خانگی خود برابر حریفان به میدان رود. تا زمان شروع مسابقات شرایط استان بهتر خواهد شد و میزبان مسابقات خواهیم بود.

مهران حسنوند افزود:هر سه نماینده لیگ برتری خوزستان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار داده و حفظ سلامت بازیکنان برای آنها بسیار مهم است. تیم ما اکنون در اردوی آماده سازی تهران است و خود را آماده مسابقات می‌کند.

وی ادامه داد: در نشست امروز مصوب شد تا تیم ها با رعایت دقیق‌تر پروتکل‌های بهداشتی زمینه لازم برای برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر را در خوزستان مهیا کنند.

به گزارش ایرنا در این نشست وضعیت هر سه باشگاه دارای تیم لیگ برتری فوتبال خورزستان، از لحاظ رعایت نکات بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد مسوولان استان در این خصوص به باشگاه‌ها کمک کنند.

بر این اساس نخستین دیدار فوتبال لیگ برتر وز چهارم تیر بین تیم های فولاد خوزستان و استقلال در اهواز برگزار می‌شود.