گردشگری و توریسم

تعویق بازی سپیدرود رشت با تیم هوادار تهران

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از این قرار بود دیدار معوقه تیم های فوتبال سپیدورد رشت و هوادار تهران روز سی ام خرداد ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شود که با توجه به اعلام جدید فدراسیون فوتبال این بازی روز پنجم تیرماه برگزار می شود.

رادنی دیدار افزود: همچنین با اعلام جدید سازمان لیگ فدراسیون فوتبال پس از انجام این دیدار معوقه،  بازی های هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته اول نیز به جای چهارم تیرماه از روز ۱۰ تیرماه آغاز می شود.

وی به دلایل تعویق بازی سپیدرود اشاره و بیان کرد: به منظور افزایش زمان آماده سازی باشگاه ها، بهبود شرایط جسمانی بازیکنان که سرمایه های اصلی باشگاه ها محسوب می شوند و نیز آماده شدن شرایط ورزشگاه های محل برگزاری جهت انجام مسابقات در زیر نور، سازمان لیگ تصمیم گرفت تا بازی معوقه سپیدرود و همچنین دیدارهای باقیمانده لیگ دسته اول کشور فصل ۹۹ -۹۸ را با حدود یک هفته تاخیر نسبت به تاریخ قبلی پیش بینی شده آغاز کند.

مدیر راوبط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: با توجه به تصمیم جدید اتخاذشده در روز پنجم تیرماه دیدار معوقه تیمهای سپیدرود رشت و تیم هوادار تهران برگزار می شود و هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته اول نیز از روز سه شنبه ۱۰ تیر آغاز می شود.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم،  سپیدورد رشت با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.