گردشگری و توریسم

نمایندگان شرکت‌های اروپایی و آمریکا در راه نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی شیراز 

 علیرضا واحدی‌پور رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس روز دوشنبه اعلام کرد:نمایشگاه یادشده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس و در چهار سالن سرپوشیده سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا به مساحت حدود ۵ هزار مترمربع برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۳۲ غرفه در زمینه آبیاری، ۲۱ غرفه در زمینه ماشین آلات و ۲۶ غرفه در زمینه نهاده ها در این نمایشگاه حضور دارند، ابراز کرد: کارشناسان با تجربه و خبره سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در زمان برپایی نمایشگاه در غرفه این سازمان در سالن بهار حضور دارند و به بازدیدکنندگان مشاوره علمی، فنی، تخصصی و اداری  ارائه می دهند.

وی از مشارکت  نمایندگان محصولات خارجی از کشورهای اسپانیا، ترکیه، آمریکا، چین، لهستان، هند و عمان خبر داد و افزود: افزون بر این شرکت‌کنندگانی از استان های تهران، فارس، اصفهان، قزوین، یزد، خراسان رضوی، مرکزی، بوشهر، قم، اردبیل، گلستان، سمنان و کردستان نیز در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را در معرض نمایش خواهند گذاشت.

واحدی پور بیان کرد: به دلیل شیوع کرونا این رویداد با رعایت کامل الزامات سلامت محیط و فاصله‌گذاری اجتماعی طراحی و اجرا خواهد شد و حضور بازدیدکنندگان مشروط به استفاده از ماسک و دستکش است.

رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه در حوزه هایی همچون کشاورزی در توسعه اقتصادی موثر است، عنوان داشت: این نمایشگاه برای بهره برداران بخش کشاورزی، محققان، اساتید، کارشناسان و دانشجویان  فرصتی مغتنم به شمار می رود و علاقه مندان می توانند  تا جمعه ۲۳خردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از آن بازدید کنند.