گردشگری و توریسم

ثبت‌نام دانشجویان کهگیلویه‌وبویراحمد برای دریافت جایزه‌های تحصیلی شروع شد

حمدالله اکوانی در گفت و گو با ایرنا افزود: دانشجویان هریک از دانشگاها و مراکز آموزش عالی استان یا دانشجویان هم‌استانی مشغول به تحصیل در سایر دانشگاه‌های کشور که واجد شرایط مذکور در شیوه‌نامه «پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹» هستند، می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه اطلاعاتی بنیاد، به نشانی sina.bmn.ir ثبت کنند.

وی  با بیان اینکه فرایند ثبت‌نام آن دسته از متقاضیانی که در حال حاضر دانشجو هستند، از ۲۰ خرداد ماه آغاز می‌شود، گفت: دانشجویان باید اطلاعات خود را به همراه تصاویر و مدارک مربوطه، در سامانه سینا بارگذاری و یا به‌روزرسانی کنند.

اکوانی تأکید کرد: متقاضیان حداکثر تا پایان روز ۲۵ تیرماه سال جاری  فرصت دارند گزینه «درخواست بررسی پرونده برای بهره‌مندی از پشتیبانی‌های دانشجویی» را در بخش «ثبت درخواست‌ها»ی سامانه انتخاب کرده و این زمان غیر قابل تمدید خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط پیش آمده (شیوع ویروس کووید ۱۹) و تعلیق فعالیت‌های حضوری دانشگاه‌ها، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌ها، مقرر شد آخرین معدل متقاضیان، میانگین نمرات تا پایان نیم‌سال اول سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ در نظر گرفته شود.

اکوانی افزود: بنیاد ملی نخبگان پس از بررسی درخواست‌ها و بر اساس ظرفیت سالیانه، نتیجه اولیه پذیرش متقاضیانی که بالاترین امتیاز از مجموعه فعالیت‌های علمی ، پژوهشی و فناورانه در مقایسه با سایر افراد کسب کرده‌اند را (صرفاً از طریق سامانه سینا) اعلام خواهد کرد.